Ik zou Henry ook een onbegrijpelijke keuze vinden. Echt een briljante voetballer en ik was groot fan van hem, maar als analist volg ik hem al enige jaren en dat is niet best. Dat is echt typisch de charmante oudtopvoetballer die met wat goedkope oneliners en een grote lach op zijn gezicht de boel zeer oppervlakkig duidt. Wij hebben er daarvan ook een paar in Nederland rondlopen (Van Basten vooral) en dat was als coach ook een flop. Alle seinen staan op rood.
Er wordt meer gevraagd van moderne trainers. Een goed tactisch inzicht, spelpatronen begrijpen, weten wat een wedstrijd nodig heeft.
Ik snap het overigens wel van Lukaku want die heeft een geweldige persoonlijke band met Henry maar daar heb je als ploeg niet zoveel aan. Een Conte zou geweldig zijn.
Er wordt meer gevraagd van moderne trainers. Een goed tactisch inzicht, spelpatronen begrijpen, weten wat een wedstrijd nodig heeft.
Ik snap het overigens wel van Lukaku want die heeft een geweldige persoonlijke band met Henry maar daar heb je als ploeg niet zoveel aan. Een Conte zou geweldig zijn.