Ik vind eigenlijk toch zijn enige foute keuze terugkeren naar Chelsea.Allemaal makkelijk gezegd natuurlijk zolang je zelf niet in zo een situatie zit. Gewoon even Man U of Chelsea wegsturen.
De evolutie die Lukaku maakte, en hoe hij aan zijn zwakke punten wist te werken, is voor mij net het bewijs dat hij maar al te goed zijn kwaliteiten kent.
Als je jouw betoog leest lijkt het alsof Lukaku geflopt is, terwijl die toch echt wel aan een erg knappe carrière bezig is imo.
Hij had er net 2 boerejaren opzitten bij Inter én was er immens populair. Terugkeren naar Chelsea leek mij dan zo een soort revanchetransfer, waarbij hij per sé wou bewijzen dat ze fout waren hem vroeger geen kansen te geven. Nooit goed om een keuze daardoor te laten beïnvloeden. Het is toch de foute keuze gebleken én zijn krediet bij Inter is daardoor nu gewoon een pak minder.
Naar Man U gaan was zeker niet onlogisch na Everton en hij deed het er eigenlijk zo slecht niet, maar Solskjaer had het gewoon niet voor hem.
Nu, dat hij nu Henry naar voor schuift is niet onlogisch, het is zowat zijn mentor geworden de laatste jaren. Imo is het ook niet omdat Henry als clubcoach geen potten gebroken heeft dat hij geen goede bondscoach zou kunnen zijn, dat zijn nl echt 2 heel verschillende zaken. Maar ik ken eerlijk gezegd Henry zijn coaching- en tactische capaciteiten niet genoeg om een oordeel te vellen. Het lijkt me in elk geval wel een gok, beetje zoals Club met Hoefkens heeft gedaan.
.