De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal makkelijk gezegd natuurlijk zolang je zelf niet in zo een situatie zit. Gewoon even Man U of Chelsea wegsturen.

De evolutie die Lukaku maakte, en hoe hij aan zijn zwakke punten wist te werken, is voor mij net het bewijs dat hij maar al te goed zijn kwaliteiten kent.

Als je jouw betoog leest lijkt het alsof Lukaku geflopt is, terwijl die toch echt wel aan een erg knappe carrière bezig is imo.
Ik vind eigenlijk toch zijn enige foute keuze terugkeren naar Chelsea.

Hij had er net 2 boerejaren opzitten bij Inter én was er immens populair. Terugkeren naar Chelsea leek mij dan zo een soort revanchetransfer, waarbij hij per sé wou bewijzen dat ze fout waren hem vroeger geen kansen te geven. Nooit goed om een keuze daardoor te laten beïnvloeden. Het is toch de foute keuze gebleken én zijn krediet bij Inter is daardoor nu gewoon een pak minder.

Naar Man U gaan was zeker niet onlogisch na Everton en hij deed het er eigenlijk zo slecht niet, maar Solskjaer had het gewoon niet voor hem.

Nu, dat hij nu Henry naar voor schuift is niet onlogisch, het is zowat zijn mentor geworden de laatste jaren. Imo is het ook niet omdat Henry als clubcoach geen potten gebroken heeft dat hij geen goede bondscoach zou kunnen zijn, dat zijn nl echt 2 heel verschillende zaken. Maar ik ken eerlijk gezegd Henry zijn coaching- en tactische capaciteiten niet genoeg om een oordeel te vellen. Het lijkt me in elk geval wel een gok, beetje zoals Club met Hoefkens heeft gedaan.

Ik ben geen voorstander voor Henry. Het kan zijn dat hij een goede bondscoach kan zijn (of niet), maar op dit moment hebben we gewoon iemand nodig met ervaring en het vak goed genoeg kent. De top generatie is grotendeels voorbij, maar we hebben nog goede spelers genoeg om nog leuke dingen te kunnen doen, mits de juiste beslissingen worden genomen.

Ik vind eigenlijk toch zijn enige foute keuze terugkeren naar Chelsea.

Hij had er net 2 boerejaren opzitten bij Inter én was er immens populair. Terugkeren naar Chelsea leek mij dan zo een soort revanchetransfer, waarbij hij per sé wou bewijzen dat ze fout waren hem vroeger geen kansen te geven. Nooit goed om een keuze daardoor te laten beïnvloeden. Het is toch de foute keuze gebleken én zijn krediet bij Inter is daardoor nu gewoon een pak minder.
De fout daar lag vooral in het feit dat de club hem wou, en niet de trainer. Dat is altijd een gigantische rode vlag. Zeker als die trainer Tuchel heet. Hij zal misschien gegokt hebben dat met zo'n transfersom Tuchel niet naast hem zou kunnen kijken, en/of dat er toch snel een nieuwe trainer zou komen (Chelsea kennende).

Henry zie ik ook liever niet als bondscoach, toch liefst iemand met een beetje meer ervaring. Ook geen idee in hoeverre die achter Martinez zijn selectiepolitiek en manier van spelen stond.

Op de lijst van kandidaten die de LinkedIn-vacature dan toch blijkbaar niet zo belachelijk vonden staan alvast Rafa Benitez en Villas-Boas.
Nog tijd tot volgende week.

Als Verhaeghe dan met de Preutte afkomt mag hij op de Grote Markt gestenigd worden. Dat hij op Hjulmand zat te azen voor Club vond ik al randje belangenvermenging want dat zou nu eens een zeer interessant figuur zijn voor de Duivels imo.

Op de lijst van kandidaten die de LinkedIn-vacature dan toch blijkbaar niet zo belachelijk vonden staan alvast Rafa Benitez en Villas-Boas.
Nog tijd tot volgende week.

Als Verhaeghe dan met de Preutte afkomt mag hij op de Grote Markt gestenigd worden. Dat hij op Hjulmand zat te azen voor Club vond ik al randje belangenvermenging want dat zou nu eens een zeer interessant figuur zijn voor de Duivels imo.
Waar zie je dat, die interesse hebben via Linkedin?

Hjulmand? Met Denemarken een goeie Nations League gelopen, maar Denemarken was voor mij de teleurstelling van het WK.

Hjulmand? Met Denemarken een goeie Nations League gelopen, maar Denemarken was voor mij de teleurstelling van het WK.
En halve finale EK met lekker voetbal.
Je mag wel verder kijken dan 1 tornooi vind ik want Preud’homme heeft Standard failliet gekregen, Guardiola faalt altijd in de CL bij Man City, Van Gaal kon zich niet eens plaatsen voor het WK met een van de sterkste Nederlanden ooit, etc.

Hjulmand een van de profielen die volgens mij wel én haalbaar (stond al eens bijna bij Anderlecht), én modern voetbal brengt (hoge intensiteit), én gekend is om met jonge spelers te werken (zie ook bij zijn Deense clubs), én weet wat het is om dat bij een nationale ploeg te doen.
Heel veel in die categorie ga je er niet vinden.

Ja want zonder de linkedin vacature hadden ze nooit geweten dat de positie open stond.
Het antwoord daarop al heel lang was altijd dat dat irrelevant is of dat ook op LinkedIn stond. Jullie maakten daar te veel drama over. Wellicht gewoon interne procedures voor good governance.

En halve finale EK met lekker voetbal.
Je mag wel verder kijken dan 1 tornooi vind ik want Preud’homme heeft Standard failliet gekregen, Guardiola faalt altijd in de CL bij Man City, Van Gaal kon zich niet eens plaatsen voor het WK met een van de sterkste Nederlanden ooit, etc.

Hjulmand een van de profielen die volgens mij wel én haalbaar (stond al eens bijna bij Anderlecht), én modern voetbal brengt (hoge intensiteit), én gekend is om met jonge spelers te werken (zie ook bij zijn Deense clubs), én weet wat het is om dat bij een nationale ploeg te doen.
Heel veel in die categorie ga je er niet vinden.
Ook bij Brugge zag ik net op Wikipedia. Na het ontslag van Leekens. Maar bij Denemarken toch pas na het EK?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan