De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
En het grappige is als de keeper het zegt ligt hij buiten de ploeg. Heel het land een mening over.

Nu is het de kapitein en de andere rotatie kapitein en nu wel ok.

Echt een grap onze coach, pers en RD. Ik haak af om nog naar die bende amateurs te gaan zien. Echt mijn tijd niet waard
Ja, zo het is het gegaan met "die keeper". Echt compleet 2 dezelfde situaties :unsure: .

En het grappige is als de keeper het zegt ligt hij buiten de ploeg. Heel het land een mening over.

Nu is het de kapitein en de andere rotatie kapitein en nu wel ok.

Echt een grap onze coach, pers en RD. Ik haak af om nog naar die bende amateurs te gaan zien. Echt mijn tijd niet waard
Ist nie juist goed dat hij zou geleerd hebben uit de "Courtois affaire"?
Of moet hij omdat hij zo bij Courtois dacht, dat vanaf nu ook bij iedereen doen? Ik snap het precies niet, mensen zijn ook nooit content!

KDB die aangeeft dat hij de volgende selectie ook zijn lichaam nog wilt sparen
Lukaku die zegt dat hij niet fit is, maar vandaag wel voor Napoli start.

kunnen die niet gewoon zeggen dat ze ermee stoppen? KDB is op't moment wel geblesseerd, maar Lukaku... als matchen tegen Frankrijk en Italië u nog niet kunnen motiveren, dat is toch een teken dat ge 't niet meer wilt?
Ik vind dat vrij arrogant zo uw matchen kiezen.

Faes is zowat één van de eerste op het wedstrijd blad. Is de meest consistente rode duivel van 2024. Het slechte EK lag alvast niet aan hem.
En toch zal hij nooit RD niveau zijn vrees ik. Dus je moet durven afstappen van hem en kansen geven aan spelers met meer talent.

KDB die aangeeft dat hij de volgende selectie ook zijn lichaam nog wilt sparen
Lukaku die zegt dat hij niet fit is, maar vandaag wel voor Napoli start.

kunnen die niet gewoon zeggen dat ze ermee stoppen? KDB is op't moment wel geblesseerd, maar Lukaku... als matchen tegen Frankrijk en Italië u nog niet kunnen motiveren, dat is toch een teken dat ge 't niet meer wilt?
Of de Nations League interesseert hen geen f*** (en geef hen ergens eens ongelijk)

Mooi/leuk is het niet, maar wat is het alternatief als coach? Ze allebei definitief aan de kant laten? Het zijn wel onze beste speler en onze beste spits... het kwaliteitsverlies is dan enorm. Pleit des te meer om de coach aan de kant te schuiven en voor een nieuwe schwung te zorgen.

De vergelijking met Courtois gaat ook wel niet op.

Of de Nations League interesseert hen geen f*** (en geef hen ergens eens ongelijk)

Mooi/leuk is het niet, maar wat is het alternatief als coach? Ze allebei definitief aan de kant laten? Het zijn wel onze beste speler en onze beste spits... het kwaliteitsverlies is dan enorm. Pleit des te meer om de coach aan de kant te schuiven en voor een nieuwe schwung te zorgen.

De vergelijking met Courtois gaat ook wel niet op.

De ploegen die boven zichzelf uitstijgen op WK's en EK's zijn ploegen die op elkaar zijn ingespeeld. De nations league is een kans om tegen kwalitatieve tegenstanders ervoor te zorgen dat je de spelsystemen en afspraken kan afstemmen.

Volgens mij is dit van KDB een vervolg van zijn negatieve statement over de werkattitude van bepaalde spelers op training en tijdens de matchen. Probeert druk te zetten op Tedesco/teamgenoten om dit wel te krijgen, maar of dit effectief gaat werken?

Ja, het is duidelijk dat hun motivatie niet bijzonder hoog ligt...

Ze hebben natuurlijk de hoogdagen meegemaakt en moeten nu verder wroeten in een ploeg die een stuk minder kwaliteit heeft dan in 2018. De Rode Duivels zitten ook al een hele tijd in een neerwaartse spiraal. Eerst het slechte WK in 2022, maar helaas heeft een nieuwe coach geen verbetering gebracht met een zowaar nóg slechter EK 2024.

En dan krijg je een match in Frankrijk vorige maand met een foeterende De Bruyne die er niet voor terugdeinst om duidelijk te maken dat de andere spelers tekort komen...

Dus ja, dit is allemaal geen verrassing. De Bruyne en Lukaku komen nu in het laatste deel van hun carrière en denken nu ook wel eens 2 keer na om al die extra wedstrijden van de Rode Duivels erbij te nemen. Als zij niet het gevoel krijgen dat ze daar nog iets kunnen bereiken, dan wordt het moeilijk om ze aan boord te houden.

De selectie voor de komende twee matchen is wel heel problematisch. Geen Lukaku, geen De Bruyne, geen Onana. Castagne geraakt niet meer van de bank bij Fulham, en Tedesco vond het niet nodig om een andere rechtsback te selecteren. Onze eerste keeper speelt in de woestijn.

Ik vrees twee pandoeringen.

De selectie voor de komende twee matchen is wel heel problematisch. Geen Lukaku, geen De Bruyne, geen Onana. Castagne geraakt niet meer van de bank bij Fulham, en Tedesco vond het niet nodig om een andere rechtsback te selecteren. Onze eerste keeper speelt in de woestijn.

Ik vrees twee pandoeringen.
Ik hoop op 2 pandoeringen.

Ik hoop op 2 pandoeringen.
Waarom?
Denk jij dat Tedesco gaat vliegen na die 2 pandoeringen? Of ben je nog naïever en denk je dat hij eruit gaat leren?

Ik had graag gehad dat er wat automatismen konden geslepen worden tijdens die matchen of dat er wat jongens konden uitgeprobeerd worden maar ik vrees voor beiden.

Het is de moment aan anderen om zich te tonen hé :unsure:

Tielemans dan alvast op de plaats van KDB? Al zitten we al niet zo dik meer voor de 6 en 8 nu Onana ook is uitgevallen, zeker?

Waarom?
Denk jij dat Tedesco gaat vliegen na die 2 pandoeringen? Of ben je nog naïever en denk je dat hij eruit gaat leren?

Ik had graag gehad dat er wat automatismen konden geslepen worden tijdens die matchen of dat er wat jongens konden uitgeprobeerd worden maar ik vrees voor beiden.
het eerste want alle hoop op verbetering opgegeven.

Laatst bewerkt:
Ik zou daar dan toch Trossard of CDK zetten.
Ga je dan met Tielemans op de 8 blijven spelen?
Want tegen het Franse en Italiaanse middenveld zou ik precies toch liever iemand hebben die zijn verdedigende taken niet compleet negeert. Al is het natuurlijk wel zo dat als je er dan Mangala zet je gewoon met 2 6'en zit en er dan weer te weinig opbouw is centraal.

Ik zou gewoon met
CDK (10)
Mangala(6) - Tielemans(8)

spelen ervan uitgaant dat De Bruyne ooit nog terug komt (waar ik toch niet zo zeker van ben).

Ga je dan met Tielemans op de 8 blijven spelen?
Want tegen het Franse en Italiaanse middenveld zou ik precies toch liever iemand hebben die zijn verdedigende taken niet compleet negeert. Al is het natuurlijk wel zo dat als je er dan Mangala zet je gewoon met 2 6'en zit en er dan weer te weinig opbouw is centraal.
We hebben maar vier centrale middenvelders mee hé nu: Tielemans, Mangala, Engels en Vranckx. Op papier zien die allemaal sterretjes tegen het Franse en Italiaanse middenveld, maar dan heb ik toch een voorkeur voor Tielemans en Mangala.

Ik begrijp niet waarom Ngonge wordt opgeroepen. Hij heeft enkel in de Coppa Italia een match gespeeld dit seizoen.
Duranville had vorige keer ook nog maar een handvol minuten. Het houdt allemaal weinig steek bij Tedesco.

Duranville had vorige keer ook nog maar een handvol minuten. Het houdt allemaal weinig steek bij Tedesco.

Duranville wel geblesseerd. En je hebt voor die positie ook al doku, Trossard en dan potentieel Bakayoku en lukebakio. Al zijn die 2 laatste eerder voor de rechterkant. Je weet dus ook niet of ngonge er bij zou geweest zijn als Duranville nog inzetbaar was.

Mij komt het over alsof Tedesco een paar kansen wil aanbieden aan andere personen dan de gekenden. Potentieel om zo ook wat meer druk te zetten op de anderen (werkkracht tijdens trainingen door gretigheid?)

Of gewoon eens te zien binnen de groep van de rode duivels wat het geeft.

Duranville wel geblesseerd. En je hebt voor die positie ook al doku, Trossard en dan potentieel Bakayoku en lukebakio. Al zijn die 2 laatste eerder voor de rechterkant. Je weet dus ook niet of ngonge er bij zou geweest zijn als Duranville nog inzetbaar was.

Mij komt het over alsof Tedesco een paar kansen wil aanbieden aan andere personen dan de gekenden. Potentieel om zo ook wat meer druk te zetten op de anderen (werkkracht tijdens trainingen door gretigheid?)

Of gewoon eens te zien binnen de groep van de rode duivels wat het geeft.
Maar Duranville hield vorige keer ook weinig steek. Het is goed om jonge talenten een kans te geven, maar jongens als Duranville en Ngonge hebben nog maar amper een handvol speelminuten verzameld bij hun ploeg. Dat is nog veel te vroeg om die naar de Rode Duivels te halen, los van hun talent. Dat je een Fofana oproept, dat kan ik nog begrijpen. Maakt al sinds vorig seizoen elke match minuten bij Lyon, mét statistieken, en heeft ook al een seizoen bij de A-kern van Gent er op zitten.

Ik vind het niet slecht om jonge spelers kansen te geven, integendeel, maar met ze te vroeg te brengen help je helemaal niemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan