De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
KDB heeft al een paar wedstrijden niet kunnen mee spelen bij ManC, dus dat die er niet bij is vind ik redelijk logisch. Ik zou er op dit moment ook niet meer achter zoeken.

Maar waarom Lukaku er nu weeral niet bij is, dat vind ik toch zeer vreemd. De vorige keer dacht ik: ok, hij heeft echt nét een transfer gemaakt en vindt het belangrijker om goed te starten bij zijn nieuwe club. Maar nu... die is toch niet geblesseerd momenteel voor zover ik kan opmaken?

KDB heeft al een paar wedstrijden niet kunnen mee spelen bij ManC, dus dat die er niet bij is vind ik redelijk logisch. Ik zou er op dit moment ook niet meer achter zoeken.

Maar waarom Lukaku er nu weeral niet bij is, dat vind ik toch zeer vreemd. De vorige keer dacht ik: ok, hij heeft echt nét een transfer gemaakt en vindt het belangrijker om goed te starten bij zijn nieuwe club. Maar nu... die is toch niet geblesseerd momenteel voor zover ik kan opmaken?
Totaal niet en is voor het moment zelf in België, en ondertussen toch al anderhalve maand bij napoli waar hij toch vaak speelt. Ik heb daar weinig begrip voor.

Heeft de laatste 3 matchen gemist en is kog steeds geblesseerd is toch te verklaren. Lukaku is echt een ander verhaal en gewoon triest. Op momenten dat hij niet vorm was wel de RD mis/gebruiken en nu ze gewoon in de steek laten.

Heeft de laatste 3 matchen gemist en is kog steeds geblesseerd is toch te verklaren. Lukaku is echt een ander verhaal en gewoon triest. Op momenten dat hij niet vorm was wel de RD mis/gebruiken en nu ze gewoon in de steek laten.
je moet je altijd afvragen, of je het zélf zou doen (ik alleszins niet in zijn plaats)

Als hij speelt lopen ze op hem te kakken en is hij onbekwaam als 1e spits

Als hij afzegt is het zielig en is hij onmisbaar
(Niet persoonlijk op u hè)

We hebben al die jaren zitten smeken om topmatchen in de voorbereiding. En nu ze er zijn wil onze spits niet. Had dan gewoon afscheid genomen zoals Jan.

Lukaku wordt vaak de hemel ingeprezen , maar die heeft toch ook wel een apart karakter. Gaat ook nooit een interview doen als het minder draait. Hopelijk tonen ze eens wat grinta. Verliezen mag , maar we willen toch actie zien, de wil om te winnen.

Stop dan gewoon volledig in plaats van zonder reden uw matchen te kiezen.
Wie zegt dat het zonder reden is? Allè, ik zou het ook ongepast vinden dat hij zich afmeldt als hij gewoon geen zin heeft, maar wij weten toch totaal de echte reden niet?

Stop dan gewoon volledig in plaats van zonder reden uw matchen te kiezen.
Dat zeg jij. In mijn wereld (tennis) kiezen de spelers welke tornooien ze meedoen en welke niet. En daar zitten niet altijd de Davis Cup wedstrijden bij (vergelijkbaar met Rode Duivels) als dat niet past in hun schema. Die jongens doen hun goesting, en ze hebben gelijk. Die zijn geen publiek bezit. Godzijdank.

Dat zeg jij. In mijn wereld (tennis) kiezen de spelers welke tornooien ze meedoen en welke niet. En daar zitten niet altijd de Davis Cup wedstrijden bij (vergelijkbaar met Rode Duivels) als dat niet past in hun schema. Die jongens doen hun goesting, en ze hebben gelijk. Die zijn geen publiek bezit. Godzijdank.
Voetbal is nu wel een sport waarbij samenspel en automatismen tussen spelers belangrijker zijn dan bij tennis. In andere ploegsporten zie je dit toch ook minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan