De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tof 1 match 2 jaar geleden.
Ik ben fan van hem bij arsenal.
Maar bij de rode duivels lukt het jammer nog niet
Hij heeft 9 goals in 37 matchen. Zeker, de laatste interlands waren niet goed, maar kom niet af met 'nog nooit veel van gebakken' want dat is gewoonweg niet waar. Dan had je specifieker moeten zijn.

Of dat dan aan Tedesco ligt of iets anders dat Trossard niet (meer) rendeert bij de duivels, geen idee.

Hupla, Smets Rode Duivel.

Selectie:

Doel (3): Koen Casteels (Al-Qadsiah/SAr), Maarten Vandevoordt (RB Leipzig/Dui), Matz Sels (Nottingham Forest/Eng)
Verdediging (8): Timothy Castagne (Fulham/Eng), Zeno Debast (Sporting/Por), Maxim De Cuyper (Club Brugge), Wout Faes (Leicester/Eng), Sebastiaan Bornauw (Wolfsburg/Dui), Arthur Theate (Eintracht Frankfurt/Dui), Koni De Winter (Genoa/Ita), Matte Smets (KRC Genk/Bel)
Middenveld (4): Amadou Onana (Aston Villa/Eng), Orel Mangala (Lyon/Fra), Youri Tielemans (Aston Villa/Eng), Arne Engels (Augsburg/Dui)
Aanval (8): Johan Bakayoko (PSV/Ned), Jérémy Doku (Manchester City/Eng), Dodi Lukebakio (FC Sevilla/Spa), Loïs Openda (RB Leipzig/Dui), Cyril Ngonge (Napoli/Ita), Leandro Trossard (Arsenal/Eng), Charles De Ketelaere (Atalanta/Ita), Malick Fofana (Lyon/Fra

Wel grappig. Vandevoordt speelt alles in Genk en wordt niet geselecteerd. Vandevoordt speelt geen minuut in Leipzig en is erbij.
Blij voor VDV, maar die Tedesco is toch een snul :laugh:

Hupla, Smets Rode Duivel.

Selectie:

Doel (3): Koen Casteels (Al-Qadsiah/SAr), Maarten Vandevoordt (RB Leipzig/Dui), Matz Sels (Nottingham Forest/Eng)
Verdediging (8): Timothy Castagne (Fulham/Eng), Zeno Debast (Sporting/Por), Maxim De Cuyper (Club Brugge), Wout Faes (Leicester/Eng), Sebastiaan Bornauw (Wolfsburg/Dui), Arthur Theate (Eintracht Frankfurt/Dui), Koni De Winter (Genoa/Ita), Matte Smets (KRC Genk/Bel)
Middenveld (4): Amadou Onana (Aston Villa/Eng), Orel Mangala (Lyon/Fra), Youri Tielemans (Aston Villa/Eng), Arne Engels (Augsburg/Dui)
Aanval (8): Johan Bakayoko (PSV/Ned), Jérémy Doku (Manchester City/Eng), Dodi Lukebakio (FC Sevilla/Spa), Loïs Openda (RB Leipzig/Dui), Cyril Ngonge (Napoli/Ita), Leandro Trossard (Arsenal/Eng), Charles De Ketelaere (Atalanta/Ita), Malick Fofana (Lyon/Fra
Ik ben het overzicht wat kwijt door tijd tekort laatste weken maar op zich lijkt de selectie mij steek te maken. Bakayoko en Ngongo twijfelgevallen gezien hun prestaties. Al had ik plek gezocht voor Seys misschien. En dan denk ik dat Faes de eerste afvaller is als je Smets echt een kans wilt geven. Bornauw is redelijk bezig in een kutverdediging én scoort, De Winter is gewoon goed bezig geweest. Debast is duidelijk aan het groeien en heeft wat momentum mee. Theate kan eindelijk onze linksvoetige CB worden.

Alleen spijtig dat Sabbe nu even een terugval kent blijkbaar.

Ik ben het overzicht wat kwijt door tijd tekort laatste weken maar op zich lijkt de selectie mij steek te maken. Bakayoko en Ngongo twijfelgevallen gezien hun prestaties. Al had ik plek gezocht voor Seys misschien. En dan denk ik dat Faes de eerste afvaller is als je Smets echt een kans wilt geven. Bornauw is redelijk bezig in een kutverdediging én scoort, De Winter is gewoon goed bezig geweest. Debast is duidelijk aan het groeien en heeft wat momentum mee. Theate kan eindelijk onze linksvoetige CB worden.

Alleen spijtig dat Sabbe nu even een terugval kent blijkbaar.
Faes is zowat één van de eerste op het wedstrijd blad. Is de meest consistente rode duivel van 2024. Het slechte EK lag alvast niet aan hem.

KDB die aangeeft dat hij de volgende selectie ook zijn lichaam nog wilt sparen
Lukaku die zegt dat hij niet fit is, maar vandaag wel voor Napoli start.

kunnen die niet gewoon zeggen dat ze ermee stoppen? KDB is op't moment wel geblesseerd, maar Lukaku... als matchen tegen Frankrijk en Italië u nog niet kunnen motiveren, dat is toch een teken dat ge 't niet meer wilt?

En het grappige is als de keeper het zegt ligt hij buiten de ploeg. Heel het land een mening over.

Nu is het de kapitein en de andere rotatie kapitein en nu wel ok.

Echt een grap onze coach, pers en RD. Ik haak af om nog naar die bende amateurs te gaan zien. Echt mijn tijd niet waard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan