De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je tegen zo'n woorden niet kan, heb je niets te zoeken in een competitieve omgeving.
Ahja? Dus uw collega mag u uitkafferen op het werk? En zeggen dat je uw werk écht niet goed doet? En dat luidop zeggen in een team meeting?

Onthou mijn woorden, KDB doet niet meer mee met de Rode Duivels. En dat heeft hij te danken aan zijn mega interview.

Als je als aanvaller de wedstrijd wint met 2 goals, leren ze u dat de PLOEG heeft gewonnen. En dat het team veel meer is dan uw 2 goals. Samen winnen, samen verliezen.

Hij heeft niemand uitgekafferd en ik wijs mensen op hun fouten indien nodig en ik kaart in het algemeen gebreken aan als die moeten worden aangepakt.

Hoe ga je anders vooruit?

Hij heeft niemand uitgekafferd en ik wijs mensen op hun fouten indien nodig en ik kaart in het algemeen gebreken aan als die moeten worden aangepakt.

Hoe ga je anders vooruit?
+ ik neem aan dat KDB niet over één nacht ijs is gegaan en het iets is dat al maanden, misschien jaren, onderhouds wringt en nu, wanneer hij voelt dat hij nog één tornooi in de benen heeft, echt aan de alarmbel trekt?

Met name bij de Franstalige amateurs heersen er twijfels. Zij kennen Mannaert niet persoonlijk en zijn enkel oppervlakkig op de hoogte van de manier waarop hij Club Brugge dertien jaar als CEO heeft geleid en uitgebouwd tot de grootste club van het land. Eén bestuurslid wist zelfs niet wie hij was.

Toch efkes verschoten wegens het hoge Roberto Martinez lookalike gehalte :unsure:

6a21449f-4c00-11ee-91d7-02b7b76bf47f.jpg

Die mogen blijkbaar niet zomaar gepubliceerd worden, enkel de clubs kunnen kiezen om daar info uit te delen. Iets dat sommige clubs dan blijkbaar ook doen uit een zekere trots (wat ik dan ook snap).

Die Mika Godst is dat een spits?

Op de flank verdedig posities precies toch wat potentieel dan rechts met De Cuyper en links die Matteo Dams van PSV.
Hopelijk verschijnt er centraal ook opeens toptalenten uit het niets

Die Mika Godst is dat een spits?

Op de flank verdedig posities precies toch wat potentieel dan rechts met De Cuyper en links die Matteo Dams van PSV.
Hopelijk verschijnt er centraal ook opeens toptalenten uit het niets
Godts is een linksbuiten. Heeft ook wel eens rechts gestaan, maar links is toch echt zijn positie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan