Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het erge is: je weet dat Openda het beste rendeert in een systeem met 2 spitsen. Je weet dat je een paar maanden geleden beter tegen dit Frankrijk hebt gepresteerd met 2 spitsen.2-0 achter en weer van die non-wissels. Doe eens iets gewaagder zeg... CDK, Duranville... Neen de standaard Mangala en Bakayoko
Edit: nu CDK dan toch alle
Ja, maar die zannikers hier kozen de kant van Tedesco.Courtois had al direct ingezien dat het met Tedesco niks wordt.
DuranvilleDuranville
Wat zit Aster hier eigenlijk constant bezig over Frankrijk die beter was (ok, waar), maar dan vooral dat logisch vinden dat wij dit gewoon weer ondergaan zonder meer, serieus zeg. Mag het iets meer zijn ja?
Wat een tristesse toch alweer.
Ik vraag me toch echt af of er nog zijn die het wel zien zitten met Tedesco.
Van de laatste bondscoaches toch met voorsprong de slechtste die we hebben gehad? En we hebben friggin Wilmots gehad hé.
En Aster, mannekeslief zeg, dat wordt het toch echt niet voor de komende tientallen jaren? Ik ben volledig aan het afhaken bij de Duivels op die manier.

Ik heb er altijd meer potentieel in gezien dan in Doku die ik al hoog inschatte. Meer finesse.Enige lichtpuntje. Hopelijk heeft die meer scorend vermogen wel dan Doku, want anders hebben we zo 2 dribbelaars die hun man voorbij kunnen maar zonder rendement.
En kritiek zal weer ver wegblijven. Alleen Imke heeft wat vragen luidop gesteld tijdens het EK, maar dat is enkel maar omdat ze niet zoals bij Bobby al 47 keer op de koffie is mogen komen.2-0 kansloos verloren van basically de B-ploeg van een zoekend Frankrijk, na ook al een erbarmelijke eerste helft tegen Israël. We zijn gewoon nog dieper aan het wegzakken met deze coach. Hij kan het gewoon niet.