De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
2-0 achter en weer van die non-wissels. Doe eens iets gewaagder zeg... CDK, Duranville... Neen de standaard Mangala en Bakayoko

Edit: nu CDK dan toch alle
Het erge is: je weet dat Openda het beste rendeert in een systeem met 2 spitsen. Je weet dat je een paar maanden geleden beter tegen dit Frankrijk hebt gepresteerd met 2 spitsen.

En wat doe je? Niets. Blijven aanmodderen en hem dan uiteindelijk wisselen.

Speel eens met Onana, De Bruyne - Doku, Bakayoko - CDK, Openda of Onana, Tielemans - Doku, De Bruyne - CDK, Openda. Dat je tenminste aanvallend iets kan betekenen.

Dat die man niet ziet dat Mangala enkel Onana kan overpakken in geval van nood is ook pure waanzin.

Duranville wel goed onderweg…

Maar als je zo lang blijft klooien met spelers uit positie heb je al lang alles vergooid.

Wat een tristesse toch alweer.

Ik vraag me toch echt af of er nog zijn die het wel zien zitten met Tedesco.

Van de laatste bondscoaches toch met voorsprong de slechtste die we hebben gehad? En we hebben friggin Wilmots gehad hé.

En Aster, mannekeslief zeg, dat wordt het toch echt niet voor de komende tientallen jaren? Ik ben volledig aan het afhaken bij de Duivels op die manier.

Wat zit Aster hier eigenlijk constant bezig over Frankrijk die beter was (ok, waar), maar dan vooral dat logisch vinden dat wij dit gewoon weer ondergaan zonder meer, serieus zeg. Mag het iets meer zijn ja?

Wat zit Aster hier eigenlijk constant bezig over Frankrijk die beter was (ok, waar), maar dan vooral dat logisch vinden dat wij dit gewoon weer ondergaan zonder meer, serieus zeg. Mag het iets meer zijn ja?

Hij had wel geen ongelijk toen em zei. U had thuis ook al wel door dat het de laatste 30 minuten niks meer ging worden.

Wat een tristesse toch alweer.

Ik vraag me toch echt af of er nog zijn die het wel zien zitten met Tedesco.

Van de laatste bondscoaches toch met voorsprong de slechtste die we hebben gehad? En we hebben friggin Wilmots gehad hé.

En Aster, mannekeslief zeg, dat wordt het toch echt niet voor de komende tientallen jaren? Ik ben volledig aan het afhaken bij de Duivels op die manier.

Ah is dat Aster die commentator? Ik heb me ook al zitten ergeren.
- "Ne pas tirer le facteur."
- Kanté, Dembélé, Koné, Dignééé... ah nee *gniffel* *gniffel*

:wallbash:

Enige lichtpuntje. Hopelijk heeft die meer scorend vermogen wel dan Doku, want anders hebben we zo 2 dribbelaars die hun man voorbij kunnen maar zonder rendement.
Ik heb er altijd meer potentieel in gezien dan in Doku die ik al hoog inschatte. Meer finesse.
Maar goed, laat ons vooral hopen dat hij wat fit kan blijven de komende jaren.
Met Duranville en Lavia toch al weer 2 potentiële wereldtoppers in ons rangen, en als dan een Mokio en Karetsas ook nog eens hun potentieel waarmaken heb je wel weer een mooie as.
Maar veel alsen. Maar toch veel om naar uit te kijken de komende jaren.

Weer een hele pot idd Theate daar laten schimmelen terwijl die geen goeie inspeelpass heeft. Zet daar gewoon Castagne die daar vaker speelde en wat meer basics voor die positie aanbiedt.

Deman zo vaak meegepakt voor die positie om dan uiteindelijk die te laten vallen vanaf De Cuyper eindelijk mee mocht. :’)

Soit die had al lang naar een 4-4-2 moeten gaan met Openda en CDK samen in de spits. KDB zal minder vaak hoog op het veld met de bal komen, maar hij moet toch zelf de bal komen ophalen constant met deze verdedigers. Want geen ene kan een pass inspelen. Zo blijft Doku ook wat meer puur een flankspeler want Jezus wat was die weer slechte beslissingen aan het nemen. Geen oog voor de doorlopende spits, geen oog voor de overlap… Altijd zoeken naar het vertrek vanuit stilstand.

Miljaar man.

2-0 kansloos verloren van basically de B-ploeg van een zoekend Frankrijk, na ook al een erbarmelijke eerste helft tegen Israël. We zijn gewoon nog dieper aan het wegzakken met deze coach. Hij kan het gewoon niet.

2-0 kansloos verloren van basically de B-ploeg van een zoekend Frankrijk, na ook al een erbarmelijke eerste helft tegen Israël. We zijn gewoon nog dieper aan het wegzakken met deze coach. Hij kan het gewoon niet.
En kritiek zal weer ver wegblijven. Alleen Imke heeft wat vragen luidop gesteld tijdens het EK, maar dat is enkel maar omdat ze niet zoals bij Bobby al 47 keer op de koffie is mogen komen.

Nooit kritiek op de opstelling of de wissels, dat is waanzinnig!

Ja mannekes, KDB zeg.

Met alle respect maar die was toch zelf ook zwak de 2de helft?

Enfin, ik snap wel dat hij gefrustreerd is, maar als kapitein doet ge dit imo niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan