Renegadexxripxx
Well-known member
Geen idee of dat de tactische richtlijn was rond Carrasco. Hij stond aan zijn kant 1e helft, als die zijn tactische richtlijnen niet uitvoert kun je die perfect coachen toch, niets van gemerkt.
Ik zag ook voornamelijk KDB druk zetten zonder steun uit zijn rug. Mangala en Onana bleven gewoon staan ipv mee druk te zetten.
Als team druk zetten kwam er dus ook totaal niet uit of waren de richtlijnen ook niet duidelijk.
Mja, ik had begrepen dat Carrasco de opdracht had gekregen om diep te lopen. Waar hij zelf zegt dat hij daar, oa. door de druk, niet toe gekomen is. Waardoor je die problemen had waarover men het had. Dus dat men bij het passen geen stationnetje naar voor kon of niet echt vooruit kon denken. En waarom dat je De Bruyne een paar keer in die match hebt zien naar achter komen om dan te zeggen naar voor naar voor.
Carrasco meldt het zelf in zijn interview.
Rode Duivels blijven "gefrustreerd" achter na gemiste kansen: "We speelden bij momenten te gehaast" | sporza
Frustratie troef bij de Rode Duivels na de kansenregen die nul punten opleverde. Romelu Lukaku zag twee keer een goal afgekeurd, ook de overige Belgen konden niet afwerken. Een teken dat het spel niet op niveau was. "Ik maak me geen zorgen", blijft Amadou Onana rustig.
Ik dacht dat ik ergens anders ook had gelezen dat het in principe de intentie was om de 2 6'en was achter te houden om dan de flanken wat meer die druk naar voor te zetten. Aan de kant van meunier (of whoever er daar liep) ging dat wel een beetje maar dat leek niet te lukken aan de kant van Carrasco. Waarom laat ik in het midden.