De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Sardella van dit seizoen zou ik dan toch een kans geven. Aanvallend ook sterk. Verdedigend staat die wel zijn mannetje

En als Vertongen dit is speelt je met een 75% op elkaar ingespeelde verdediging 😊
Maar was in de PO's tegen Club twee maal echt dramatisch, niet normaal.
Zeker de eerste match geen poot aan de grond gekregen.

Dat zijn moment opnames, maar vele vertrouwen geeft dat toch ook niet alleszins.

Hein agrees
"Het feit dat er nu nog geen extra verdediger bij de selectie genomen is, snap ik echt niet"

Tedesco blijkt een bijzonder koppige coach te zijn. :unsure:

Nogmaals een teken dat Tedesco al moest buiten liggen na Courtois case. Dit is nu al de 2de keer waar zijn “koppigheid” het team zwakker maakt. Er is geen enkel goed excuus te vinden waarom hij niet extra mensen meeneemt.

Stomme coach met nog stommere bond die hem nu al langer heeft vast gelegd.

Vertonghen echt nog 2-3 weken out? Dan gaat die mogelijk geen minuut gespeeld hebben :unsure:

Ja, nogal onbegrijpelijk om geen verdediger extra op te roepen... dat gaat toch echt wel problemen geven als Vertonghen en Theate niet snel fit raken.

Vertonghen gaat dan gewoon mee als mascotte ofwat? Dat is toch echt absurd? Ga je die dan in een achtste finale of kwartfinale in de ploeg droppen na 2 maanden niet gespeeld te hebben?

Dan kan je toch weinig anders dan alsnog Koni De Winter op te roepen? Die kan depanneren op rechts en een blessure opvangen centraal. En je pakt een talent voor de toekomst mee.

Welke bondscoach zakt er in hemelsnaam af naar een toernooi met slechts 4 fitte verdedigers? Wat doet Vercauteren daar eigenlijk? Ik dacht dat die daar zat om de jonge naïeve coach te begeleiden?

Is Vertonghen serieus nog 2 a 3 weken out? :rofl: Die mist dus al sowieso de ganse groepsfase en mogelijks zelfs de achtste finales.

Wat een kronkels allemaal van Tedesco zeg. Het lijstje met red flags blijft maar groeien.

Vertonghen gaat dan gewoon mee als mascotte ofwat? Dat is toch echt absurd? Ga je die dan in een achtste finale of kwartfinale in de ploeg droppen na 2 maanden niet gespeeld te hebben?

Dan kan je toch weinig anders dan alsnog Koni De Winter op te roepen? Die kan depanneren op rechts en een blessure opvangen centraal. En je pakt een talent voor de toekomst mee.

Welke bondscoach zakt er in hemelsnaam af naar een toernooi met slechts 4 fitte verdedigers? Wat doet Vercauteren daar eigenlijk? Ik dacht dat die daar zat om de jonge naïeve coach te begeleiden?

Hola makker, er zijn niet enkel Castagne, Faes, Debast en De Cuyper voor de verdediging he.

0e7117fd-2006-11ef-8fc9-02b7b76bf47f.jpg

:unsure:

Als je met 5 achterin speelt bereiken we 100 % efficiëntie qua inzet van onze verdedigers. Niemand doet het ons na!

Tedesco bewijst meer en meer dat hij gewoon compleet ongeschikt is als bondscoach.

Er werd hier geopperd dat hij voor sommigen enkel nog goed zal kunnen doen als ze de finale halen, wel, dat moet nu idd gewoon. Hoe meer brainfarts hij uitsteekt, hoe strenger mijn beoordeling zal worden.

Ik geef hem wat meer krediet maar dat je gewoon geen enkel aanstalten maakt om in te grijpen, noch een 26e man selecteert, is 100% zijn verantwoordelijkheid

Vercauteren kent het voetbalspelletje maar die mens heeft nul komma nul persoonlijkheid, die gaat op het vlak van people management ook het verschil niet maken.

Maar dit heeft al niets meer te maken met people management hé, dit is gewoon gezond verstand.
Dit.
Dat je twijfelt om je meest ervaren speler thuis te laten omwille van een blessure wil ik nog ergens begrijpen. Ik denk dat Jan heel belangrijk is voor die kleedkamer en dan is het als onervaren coach een lastige beslissing om die niet mee te nemen.
Maar dat je, zonder enige opoffering te moeten maken, een extra verdediger kan meenemen en dat niet doet... Ja sorry, dat is niet meer gewoon koppig, dat is gewoon idioot.

Zijn er trouwens ook al aanstalten gemaakt om Meunier te laten controleren door die onafhankelijke dokter zodat je daar een vervanger voor kan oproepen?

Waanzin dit. Wordt stilaan onvergeeflijk.

Kwestie van tijd zo voor onnatuurlijke verdedigers gaan moeten depanneren. Castagne out en MDC mag gaan depannneren op de RB (tegen z'n voet véél minder goed) en Carrasco op de LB. Of Vranckx CV. Echt ideaal zo. Man man.

Totaal onnodig dit. Je hebt nog 4 fitte verdedigers over en die koppige ezel doet ... niets, terwijl je simpelweg 2 goede echte verdedigers bij de groep kunt halen. Neem dan Koni en Castro-Montes ofzo. Die gaan vast niet klagen als ze uiteindelijk enkel de bank hebben verwarmd dus de achterliggende reden waarom Tedesco liever niet teveel mensen meeneemt (nl. mogelijks ontevreden spelers door weinig speelkansen), speelt niet eens.

Als er nog een CV uitvalt gaat hij Onana daar zetten zeker? Heeft dat ook gedaan in die verschrikkelijke non-match tegen Ierland.

Straks steekt hij nog pluimen op zijn hoed, "zie je wel dat ik die daar moest testen"...? :sarcastic:

Enfin, ik heb er echt geen goede hoop op. Je kan alleen maar bidden en hopen dat onze voorhoede met de topspelers daar in vorm is en er telkens eentje meer binnenprikt.

Waanzin dit. Wordt stilaan onvergeeflijk.

Kwestie van tijd zo voor onnatuurlijke verdedigers gaan moeten depanneren. Castagne out en MDC mag gaan depannneren op de RB (tegen z'n voet véél minder goed) en Carrasco op de LB. Of Vranckx CV. Echt ideaal zo. Man man.

Totaal onnodig dit. Je hebt nog 4 fitte verdedigers over en die koppige ezel doet ... niets, terwijl je simpelweg 2 goede echte verdedigers bij de groep kunt halen. Neem dan Koni en Castro-Montes ofzo. Die gaan vast niet klagen als ze uiteindelijk enkel de bank hebben verwarmd dus de achterliggende reden waarom Tedesco liever niet teveel mensen meeneemt (nl. mogelijks ontevreden spelers door weinig speelkansen), speelt niet eens.
Er kan nu sowieso enkel een vervanger voor Meunier worden opgeroepen, tenzij hij Vertonghen ook thuis laat (en een dokter hem niet fit verklaart).

Tedesco bewijst meer en meer dat hij gewoon compleet ongeschikt is als bondscoach.

Er werd hier geopperd dat hij voor sommigen enkel nog goed zal kunnen doen als ze de finale halen, wel, dat moet nu idd gewoon. Hoe meer brainfarts hij uitsteekt, hoe strenger mijn beoordeling zal worden.
Bwa, als hij de kwartfinale haalt en we liggen er na een match tegen Frankrijk uit, dan heeft hij het imo niet onverdienstelijk gedaan. Alles minder dan dat is dan natuurlijk gefaald.

Maar dit heeft al niets meer te maken met people management hé, dit is gewoon gezond verstand.
Inderdaad een gebrek aan gezond verstand bij de bondscoach. Een sociaal vaardige TD zou die echter op andere (betere) ideeën kunnen brengen, hetzij via dialoog, hetzij met de vuist op tafel. Maar Vercauteren zit daar gewoon maar te zitten. Terwijl die zelf nooit met zo'n schaarste aan verdedigers aan een tornooi zou beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan