Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is dan geen optie bij een achterstand of als je de match moet winnen (Kroatië iemand?)Pas op, ik zou het ook wel eens geestig vinden om een match aan te vangen met Carrasco en Saelemaekers als wingbacks, maar misschien niet met Witsel, Faes, Vertonghen, ... als verdedigers.
Tedesco zei dat hij genoeg spelers heeft, gaat niemand anders oproepen. Maar wie is vervanger van Castagne als die geblesseerd raakt?
Dan zet hij daar De Cuyper of Debast, en dan links Theate, vrees ik.Tedesco zei dat hij genoeg spelers heeft, gaat niemand anders oproepen. Maar wie is vervanger van Castagne als die geblesseerd raakt?
Maar als je zo aanvallend wil spelen zonder oog voor de defensie heb je die opties nu al, daarvoor moet je Saelemaekers niet oproepen.En dat is dan geen optie bij een achterstand of als je de match moet winnen (Kroatië iemand?)
En ik die dacht dat je spelers kan gebruiken voor tactische flexibiliteit.
Ik zou zo altijd spelen op voorwaarde dat je 2 CDM opstelt. Stel je die flanken voor met Doku en Bakayoko daarvoor..
Dan zet hij daar De Cuyper of Debast, en dan links Theate, vrees ik.
Of toch een 3-mans verdediging zoals gisteren op het einde.
Maar als je zo aanvallend wil spelen zonder oog voor de defensie heb je die opties nu al, daarvoor moet je Saelemaekers niet oproepen.
Castagne is zo op het vorige EK de eerste match uitgevallen met die oogkasbreuk.Ik begrijp het ook niet helemaal. Als Meunier effectief niet mee kan, dan pak je toch iemand anders mee.
Echt, als straks op het EK zoals je zegt Castagne plots zou uitvallen, dan staan we daar mooi. Dan moet je Carrasco ofzo plots als rechtsback gaan gebruiken of wat. Als dat gebeurt mogen ze van mijn part Tedesco na het toernooi direct buiten gooien.
Pak toch gewoon 26 spelers mee als ge er 26 moogt mee pakken. Waarom moet Tedesco daar nu onnozel over doen...
Je kunt hierboven gaan zoeken ik ben al veel langer kritisch op Tedesco. Vooral zijn selecties en in mindere mate zijn people management laten te wensen over. Maar ik zie positiviteit in de groep en vooral bij KDB en Lukaku. Als die zich goed voelen loodsen die ons wel voorbij deze zeer zwakke groep. Dan krijgen we een 3e plaats en dat zou ook een op papier mindere ploeg moeten zijn. Dan zit je in de QF en zelfs als het daar eindigt is het niet slecht.Tedesco begon indrukwekkend aan zijn stint als bondscoach, maar nu heb ik toch serieuze twijfels.
Je moet natuurlijk roeien met de riemen die je hebt. Ik ben benieuwd of België door de eerste ronde geraakt.
De poules overleven we sowieso wel.Tedesco begon indrukwekkend aan zijn stint als bondscoach, maar nu heb ik toch serieuze twijfels.
Je moet natuurlijk roeien met de riemen die je hebt. Ik ben benieuwd of België door de eerste ronde geraakt.
Ik las vorige week een goeie samenvatting: We hebben een kern die tegen elke ploeg kan winnen, maar geen kern die elke wedstrijd kan winnen.We zijn niet zo sterk als in pakweg 2018 (vooral defensief), nee, maar op een goede dag kan heel veel hoor. Kijk maar naar de match tegen Engeland recent. Je hebt met KDB en Doku twee enorme wapens die vanuit het niets een kans kunnen creëren en met Lukaku een spits die meestal met de ogen dicht scoort bij de Duivels.
Uiteraard zullen we dik underdog zijn tegen Frankrijk in een eventuele kwartfinale (in tegenstelling tot in 2018), maar moet nog maar zien of dat een nadeel is.