De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alderweireld in de voorselectie maar gaf na de match tegen Rsca aan dat hij zelf van niks wist
Ik denk ook niet dat met al die 40 spelers gesproken wordt. Al zou een terugkerende speler natuurlijk wel gepolst mogen worden. Begrijp sowieso het nut niet van het uitbrengen van zo'n voorselectie. Dat deed Martinez ook nooit.

Doordat er toch 26 namen ipv 23 mee mogen, is er wel plaats voor Vermeeren en De Cuyper. Anders waren die afgevallen, denk ik.

Witsel was dan te verwachten door het nieuws van de laatste dagen... ik ben toch benieuwd wat hij er mee van plan is. Gaat hij die echt als basisspeler meenemen?

Voor de rest wel de te verwachten namen zeker. Alleen Batsman die er niet bij is, maar die was er in de voorronde ook niet altijd bij natuurlijk.

Heeft hij er nu maar 25 in plaats van 26 geselecteerd?

Doordat er toch 26 namen ipv 23 mee mogen, is er wel plaats voor Vermeeren en De Cuyper. Anders waren die afgevallen, denk ik.

Witsel was dan te verwachten door het nieuws van de laatste dagen... ik ben toch benieuwd wat hij er mee van plan is. Gaat hij die echt als basisspeler meenemen?

Voor de rest wel de te verwachten namen zeker. Alleen Batsman die er niet bij is, maar die was er in de voorronde ook niet altijd bij natuurlijk.

Heeft hij er nu maar 25 in plaats van 26 geselecteerd?
Hij heeft inderdaad maar 25 man geselecteerd.
Olivier Deman er ook niet bij, te voordelen van De Cuyper.

Dat Vanaken er in zijn huidige vorm niet bijzit tnv Vranckx of Vermeeren vind ik wel wat vreemd.
Voor de rest. Tja. Veel andere opties zijn er niet

Man man, ge krijgt 26 plaatsen. Dan vult ge die 26ste plaats toch ook op met iemand. Vanaken, Batshuayi. Ge vult die plaats toch in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan