Misterblort
Well-known member
Ik vind het wel straf dat alle landen hun selecties bekend maken en bij de Belgen heb ik het gevoel dat dat nog een week of 2 gaat duren..
Edit: kheb het opgezocht 28mei
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Alle landen'? Tot nu toe enkel Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oekraïne en HongarijeIk vind het wel straf dat alle landen hun selecties bekend maken en bij de Belgen heb ik het gevoel dat dat nog een week of 2 gaat duren..
Ligt het aan mij of zijn echte goede verdedigers steeds schaarser aan het worden? Toch weinig landen met echt absolute toppers in de verdediging, zoals Italië met Maldini en Nesta indertijd.
Goh misschien geen discussie om hier te voeren, maar dan kom je weer bij voetballers in hun tijdsgeest he. Toppers van toen zouden nu misschien niet top zijn, maar vice versa waarschijnlijk ook, in elk tijdperk wordt voetbal "anders" gespeeld.Dat is omdat modern voetbal veel meer vereist van voetballers. Ik vraag mij oprecht af of een Nesta en een Maldini vandaag de dag nog altijd zo hoog aangeschreven zouden staan.

Ik ben die selectie van Oekraïne aan het bekijken, maar dat is buiten een paar uitschieters toch ook maar middelmaat.
Die hebben geen De Bruyne, Trossard of Doku.Gaan ze over Belgie ook wel denken natuurlijk.
Die hebben geen De Bruyne, Trossard of Doku.
Sudakov (zal voor een gigantische som naar een topclub gaan deze zomer)-Mudryk-Dovbyk is wel een heel goeie aanval hoorDie hebben geen De Bruyne, Trossard of Doku.

Ik zou het graag zien gebeuren, maar uw middenveld gaat wanneer je een iet of wat degelijk land tegenkomt, compleet overlopen worden.Kunnen wij eigenlijk niet zoals City spelen? 4-1-4-1?
Casteels - Theate, Vertonghen, De Winter, Castagne - Onana - Doku, Trossard, De Bruyne, Bakayoko - Lukaku. Je kan in de plek van Bakayoko ook Tielemans zetten, naast De Bruyne centraal dan. En dan Trossard op de flank. Tielemans kan bij balverlies dan terugzakken als defensievere mid. CDK is ook een optie. Ik denk dat je toch iedereen kan doen zweten met een aanval Doku, Trossard, De Bruyne, Bakayoko/CDK/Tielemans, Lukaku/Openda.
Waarbij dan een van de backs of een van de CV's bij balbezit meeschuift naar het defensief middenveld. Gegarandeerd dat je er op de counter wel een paar binnenkrijgt, maar gewoon eentje meer scoren hé dan![]()
KDB doet het ook niet slecht bij een redelijke ploegHopelijk zit hij er ook effectief bij, het zou absurd zijn om niet te kijken naar de enige speler die je hebt die wekelijks bij een topploeg in een topcompetitie in de basis staat en al een heel seizoen op hoog niveau presteert.