Pieterjan94 Well-known member 26 maart 2024 #4.041 Tedesco wou pijnpuntennzien. Hij krijgt ze bij de vleet!
Silence Well-known member 26 maart 2024 #4.042 sharpshot zei: kom dit is een perfecte case om niet te vlaggen en te laten doen door de VAR, liever op deze manier dan onterecht af te keuren Klik om te vergroten... Die bal ligt in het netje. Als ge offside ziet moogt ge vlaggen hè. De VAR zal u dan wel overrulen en ze alsnog goedkeuren Staat nie een paar cm offside hè
sharpshot zei: kom dit is een perfecte case om niet te vlaggen en te laten doen door de VAR, liever op deze manier dan onterecht af te keuren Klik om te vergroten... Die bal ligt in het netje. Als ge offside ziet moogt ge vlaggen hè. De VAR zal u dan wel overrulen en ze alsnog goedkeuren Staat nie een paar cm offside hè
Wulf OSB Well-known member 26 maart 2024 #4.043 Als West Ham supporter, jammer voor Bowen. Als Belg, oef
TitaTovenaar Well-known member 26 maart 2024 #4.044 Spel van de Engelse in de zone van de waarheid is echt wel snel. Mooi voetbal
quo_vadis Well-known member 26 maart 2024 #4.045 Wulf OSB zei: Als West Ham supporter, jammer voor Bowen. Als Belg, oef Klik om te vergroten... Moet altijd denken aan Bellamy als ik Bowen zie rondlopen over het veld
Wulf OSB zei: Als West Ham supporter, jammer voor Bowen. Als Belg, oef Klik om te vergroten... Moet altijd denken aan Bellamy als ik Bowen zie rondlopen over het veld
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 26 maart 2024 #4.048 Vanachter blijft toch wel een kleine ramp hoe kinderlijk het daar met momenten fout gaat.
Googke Well-known member 26 maart 2024 #4.049 Ik moet zeggen, dit moet het beste Engeland zijn sinds 2006 wat ik heb gezien. Snel, technisch, ... ze zijn in 10 sec het plein over.
Ik moet zeggen, dit moet het beste Engeland zijn sinds 2006 wat ik heb gezien. Snel, technisch, ... ze zijn in 10 sec het plein over.
Genius Well-known member Crowdfunder FE 26 maart 2024 #4.050 Dat zou Courtois natuurlijk niet overkomen zoiets
Sportinggboy Well-known member Supporter 26 maart 2024 #4.051 Trekt weer op niet veel. EK gaat een sof worden
Hans Moleman Well-known member 26 maart 2024 #4.055 Silence zei: Jij begint dan over Rsca lovers en ex-spelers pijpen enzo, why? Alst goed is mag het ook gezegd? Klik om te vergroten... En als de kritiek overdreven is mag dat ook benoemd worden. En het is niet omdat hij denkt te weten waarom men dat doet dat dat ook zo is. Gewoon belachelijke reactie.
Silence zei: Jij begint dan over Rsca lovers en ex-spelers pijpen enzo, why? Alst goed is mag het ook gezegd? Klik om te vergroten... En als de kritiek overdreven is mag dat ook benoemd worden. En het is niet omdat hij denkt te weten waarom men dat doet dat dat ook zo is. Gewoon belachelijke reactie.
E Evert Well-known member 26 maart 2024 #4.057 Ik wil mij oprecht excuseren bij de heer Youri Tielemans²
D Dr. Hofstader Active member 26 maart 2024 #4.058 Engeland heeft anders een verdediging even matig als de onze.