Ik denk dat Faes dit seizoen niet meer uit die verdediging weg gaat hoor, dat zal wel weer Theate, Vertonghen, Faes, Castagne zijn.
Voorhoede is wat moeilijk in te schatten, en hangt vooral af van wie hij op de rol van De Bruyne zet. In principe 3 opties: Trossard, Tielemans, CDK. Je merkt daar trouwens ook wel meteen een probleem hé, dat zijn allemaal geen echte spelmakers. De Bruyne is daardoor niet alleen een gemis omwille van zijn niveau, maar ook gewoon omdat je, los van niveau, geen echte andere spelmaker in de selectie hebt.
Ik verwacht als iedereen fit is Casteels - Theate, Vertonghen, Faes, Castagne - Onana, Trossard, Mangala - Doku, Lukaku, Bakayoko. Maar ik zie hem ook met Tielemans spelen en dan Trossard op de flank (en Bakayoko of Doku er uit).
Tenzij hij weer volledig aan het experimenteren gaat slaan, natuurlijk.
@Renegadexxripxx, je zou kunnen spelen met een 4-1-4-1 zoals City tegen kleinere ploegen, maar Onana is nog lang niet op het niveau van een Rodri en onze defensie zit al helemaal niet op het niveau van de City-defensie. En die krijgen dit seizoen er ook redelijk wat om de oren. Tegen een kleine ploeg die een muur optrekt zou ik het wel durven proberen.