De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al-Dakhil in plaats van Faes, goh ja, het gaat ook geen wereld van een verschil maken he.
Ik volg Burnley maar met een half oog, maar krijg toch de indruk dat ook Al-Dakhil (net als Faes) nog veel boterhammen moet eten.
Van Faes verwacht je o.w.v. zijn leeftijd uiteraard dat hij al verder zou staan, dus op termijn kan het zeker Al-Dakhil gaan worden.

Ik verwacht niet direct wissels in de verdediging. Middenveld wordt interessant... al verwacht ik gewoon Mangala en Tielemans :unsure:

Bij Zweden toch een paar goeie aanvallers (Kulusevski, Isak), beter dan de Oostenrijkers, dus ben benieuwd of onze verdediging wel eens de 0 kan houden...

De opstelling als we 'Iedereen bondscoach' van Sporza volgen: Sels - Carrasco, Theate, Vertonghen, Castagne - Keita, Vermeeren, Mangala - Doku, Lukaku, Lukebakio

Kan ik me wel in vinden eigenlijk :unsure:

Laatst bewerkt:
De elf namen: Sels, Castagne, Faes, Vertonghen, Theate; Mangala, Tielemans, Carrasco; De Ketelaere, Lukaku, Bakayoko.

Tielemans krijg je mij echt niet uitgelegd.
Ik heb echt niks persoonlijk of zo tegen Youri, want ik vind dat op zich een hele aimabele kerel, maar dit is toch echt gewoon van de zotte. Die man blijft iedere wedstrijd aanmodderen dat het gene naam heeft en hij wordt er nog rijkelijk voor beloond ook.

Mer enfin, wat heeft Tielemans in hemelsnaam goed gedaan om een basisplaats te verdienen?
CDK op de 10 ben ik dan weer benieuwd naar!

De Cuyper die niet opgeroepen is, is op deze manier ook geen ramp want zijn #2 voor de LB gaat ook niet van de bank komen.

Tja, Tielemans moet toch iets goed doen daar in die kleedkamer hé. En de rest van de opstelling, wai wai ... men goesting om te kijken is al weg.

Hahaha, echt, wat doet die kerel achter de schermen met onze bondscoaches? Kerel heeft nog quasi geen enkele match bij de Duivels op niveau gespeeld, geraakt niet in de basis van Aston Villa, maar blijft maar kansen krijgen bij de Duivels om te tonen dat hij niet in vorm is en ons middenveld niet marcheert met hem als controlerende middenvelder. Moest je nu nog een middenveld spelen met Keita - Tielemans - Mangala, dan zou ik er nog begrip voor hebben. Dan kan Youri zich aanvallend uitleven. Maar nu speelt hij dus weer als controlerende middenvelder. En daarin, sorry, suckt hij (toch bij ons). In die rol zijn Keita en Vermeeren op dit moment gewoon betere opties.

Verder hoop ik dat CDK als de aanvallende middenvelder speelt en niet Carrasco ...

Hij probeert nieuwe spelers uit dat is toch positief? En andere systemen

Tielemans zijn kwaliteiten kunnen toch niet allemaal weg zijn?
Ik ben zeker blij dat Tedesco durft te proberen, ook al is niet alles een succes. Alleen is Tielemans (op dit moment) echt niet te begrijpen. Als Tielemans nu nog presteerde bij de RD, dan kon ik het nog begrijpen, maar daar is hij ook enorm zwak, elke keer opnieuw. Begrijp er niks van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan