De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jesus Navas bedoel je toch niet veronderstel ik?

Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk want ik kan mij niet direct een Spanjaard voor de geest halen die op Doku lijkt qua spel.
Navas deed toch ook de flank?
Fysiek totaal ander type akkoord
Of met welk type speler zou jij doku vergelijken? Als winger

Navas deed toch ook de flank?
Fysiek totaal ander type akkoord
Of met welk type speler zou jij doku vergelijken? Als winger
Dat was inderdaad een flankspeler idd, maar daarmee zou ik Doku toch zeker niet vergelijken.

Jesus Navas was eigenlijk een ouderwetse flankspeler waarvan we er tegenwoordig nog maar weinig hebben. Rechtsvoetige op rechts die voornamelijk op snelheid zijn man voorbijging, achterlijn haalde en dan voorlegde.

En goh waarmee zou ik Doku vergelijken? Goede vraag. Kan zo direct niet iemand bedenken. Ik dacht eerst Leao, maar Doku is toch wat vinniger terwijl Leao meer de combinatie snelheid/kracht gebruikt.

Laatst bewerkt:
Dat was inderdaad een flankspeler idd, maar daarmee zou ik Doku toch zeker niet vergelijken.

Jesus Navas was eigenlijk een ouderwetse flankspeler waarvan we er tegenwoordig nog maar weinig hebben. Rechtsvoetige op rechts die voornamelijk op snelheid zijn man voorbijging, achterlijn haalde en dan voorlegde.

En goh waarmee zou ik Doku vergelijken? Goede vraag. Kan zo direct niet iemand bedenken. Ik dacht eerst Leao, maar Doku is toch wat vinniger terwijl Leao meer de combinatie snelheid/kracht gebruikt.
Was? Die speelt nog altijd, heeft vorige week zelfs nog een assist gegeven bij Spanje. https://sporza.be/nl/tag/voetbal/spelers/jesus-navas~484518/

Een betere versie van Adama Traoré.

Als hij alle positieve punten van Hazard, Navas, Traoré, Leao, Mané, Sterling en euh Amuzu heeft, dan zit het in elk geval wel snor met zijn toekomst!

De vermoedelijke elf: Courtois, Theate, Vertonghen, Faes, Castagne, Mandela Keita, Orel Mangala, Yannick Carrasco, Jérémy Doku, Romelu Lukaku, Dodi Lukebakio

De vermoedelijke 11 voor vanavond volgens voetbal24 :unsure: :unsure: :unsure: .

Meanwhile Tielemans op weg naar de uitgang bij Villa. Heeft ruzie gehad met Emery omdat hij meer wil spelen.
Tielemans zelf wordt gebrek aan inzet en overall slechte mentaliteit verweten.

En je gaat zien dat die tegen Zweden misschien gewoon mag starten...

Meanwhile Tielemans op weg naar de uitgang bij Villa. Heeft ruzie gehad met Emery omdat hij meer wil spelen.
Tielemans zelf wordt gebrek aan inzet en overall slechte mentaliteit verweten.

En je gaat zien dat die tegen Zweden misschien gewoon mag starten...
Nu niet de meest betrouwbare bronnen die dat nieuws brengen he

Doku is gewoon onhoudbaar door zijn versnelling en zijn dribbels op snelheid. Hazard had dat in zijn jonge jaren ook, naar is dan geëvolueerd naar meer een type spelmaker met minder flitsende acties maar wel effectievere.
Doku is uiteraard zeker niet even goed als Hazard, maar hij heeft nog tijd om te leren om meer qualiteit dan kwantiteit te leveren. Er staat wel ne goeie kop op en hij zit bij een ploeg waar hij zowiezo nog veel beter zal worden. Hij ziet het spel ook wel goed, bewijs daarvan is de assist naar Lukaku.
Ik zie het wel in hem om even goed te worden als Hazard.
Tielemans is gewoon nen tamme kloot.

De vermoedelijke elf: Courtois, Theate, Vertonghen, Faes, Castagne, Mandela Keita, Orel Mangala, Yannick Carrasco, Jérémy Doku, Romelu Lukaku, Dodi Lukebakio

De vermoedelijke 11 voor vanavond volgens voetbal24 :unsure: :unsure: :unsure: .

Wel knap dat men bij de Bond de verzoening tussen Courtois en Tedesco uit de picture heeft kunnen houden en dat we ons gewoon allemaal op het voetbal kunnen concentreren ipv de randzaken.

Ik zou voor Sels - Deman / Vertonghen / Theate / Castagne - Vermeeren / Mangala / CDK - Doku / Lukaku / Lukebakio gaan.
We zijn toch al gekwalificeerd, dus laat ons Vertonghen + Theate eens centraal testen. Je hebt Deman opgeroepen voor linksback, dus laat hem daar eens postvatten tegen een semi-deftige tegenstander. Op het middenveld Vermeeren ipv Onana en een CDK ipv Tielemens/KDB. Voorin kan je geen van de 3 eruit halen eigenlijk, na hun goeie prestaties. Eventueel Doku laten rusten voor Carrasco. Of Lukebakio laten rusten voor Bakayoko. Maar dat moet dan even met de spelers ook besproken worden en is afhankelijk van hun fitheid.

Ik zou voor Sels - Deman / Vertonghen / Theate / Castagne - Vermeeren / Mangala / CDK - Doku / Lukaku / Lukebakio gaan.
We zijn toch al gekwalificeerd, dus laat ons Vertonghen + Theate eens centraal testen. Je hebt Deman opgeroepen voor linksback, dus laat hem daar eens postvatten tegen een semi-deftige tegenstander. Op het middenveld Vermeeren ipv Onana en een CDK ipv Tielemens/KDB. Voorin kan je geen van de 3 eruit halen eigenlijk, na hun goeie prestaties. Eventueel Doku laten rusten voor Carrasco. Of Lukebakio laten rusten voor Bakayoko. Maar dat moet dan even met de spelers ook besproken worden en is afhankelijk van hun fitheid.
We zijn al gekwalificeerd, maar we moeten ook nog groepswinnaar worden, liefst met zoveel mogelijk punten. Onana die moet vervangen worden en Faes eruit zou ik al willen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan