bap
Well-known member
Als ik me niet vergis, zie ik maar één koosnaampje dus valt best mee. Volledig te begrijpen dat mensen het gehad hebben met Tielemans, die zich als een erg gezapige versie van Dembele gedraagt. Opnieuw en opnieuw en opnieuw.Ik ga zeker niet beweren dat Tielemans hier goed invalt. Maar laten we aub niet doen dat die wissel de enige reden is dat Oostenrijk gevaarlijk was en kon scoren. Hadden ook met Mangala op die plaats al moeten scoren. Die 0-3 gewoon heel gevleid.
Die belachelijke koosnaampjes kunnen we mss in het vervolg achterwege laten? Of zijn we hier 12 jaar?
Vond de tweede gele kaart van Onana trouwens fel overdreven. Tikt de bal weg en na het duel valt zijn voet op de enkel van zijn tegenstander, kon hij weinig aan doen.
Nu, geen al te beste match gezien van de Belgen. Maar wat ik wel positief vind, is dat we op zijn Frankrijks hebben gewonnen. Daardoor acht ik de kans dat we op het EK voor de verrassing kunnen zorgen, al wat groter. Al kunnen we door zo te spelen natuurlijk al uitgeschakeld zijn in de groepsfase.