Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoah, deze keuze steun ik wel want flankspelers hebben we in overvloed.Ik ben wel fan van Vermeeren, maar een 6 voor een flankspeler???
Totaal onlogisch, maar het zal wel zijn om de media te sussen.
Merci voor alles Eden.![]()
Eden Hazard gaat op z’n 32ste met voetbalpensioen: “Naar jezelf luisteren en op het juiste moment stoppen”
Eden Hazard (32) stopt met voetballen. Dat meldt hij zelf op Instagram. “Het is tijd voor mijn geliefden en voor nieuwe uitdagingen.” Na zijn mislukte periode bij Real Madrid, waar afgelopen zomer zijn contract in onderling overleg werd verbroken, zegt Hazard het profvoetbal na 16 jaar vaarwel...www.hln.be
Zeer spijtig, maar logisch gevolg. Had leuk geweest om hem nog ergens te zien spelen waar hij spelvreugde kan terugwinnen, op het gemakje voor zijn doen.![]()
Eden Hazard gaat op z’n 32ste met voetbalpensioen: “Naar jezelf luisteren en op het juiste moment stoppen”
Eden Hazard (32) stopt met voetballen. Dat meldt hij zelf op Instagram. “Het is tijd voor mijn geliefden en voor nieuwe uitdagingen.” Na zijn mislukte periode bij Real Madrid, waar afgelopen zomer zijn contract in onderling overleg werd verbroken, zegt Hazard het profvoetbal na 16 jaar vaarwel...www.hln.be
Daar stelde ik me ook vragen bij ja. Theate is geen linksback, maar Tedesco vindt hem blijkbaar goed genoeg daar of vindt Faes capabel om centraal te blijven zodat Theate links kan.Ff m'n calimero hoed opzetten:
Hoe komt het dat er overal op het internet en in de kranten moord en brand geschreeuwd werd bij de niet oproeping van Vermeeren, maar er buiten op dit forum nauwelijks verontwaardiging te vinden is over de complete negering van De Cuyper? Helemaal geen verwijt naar Vermeeren dit hoor, want das gwn een absolute klasbak die het verdient.
Is ook niet het eerste incident met Courtois natuurlijk. Castagne zal zich vast ook nog herinneren dat Courtois zei niet te willen spelen met 'degradanten' in de ploeg, een niet zo subtiele steek naar de Leicester spelers.Toch echt wraakroepend dit, wat een idioot. Voor mij kan die echt nog weinig goed doen, echt, hoe blind kunt ge zijn zeg.
On another note:
![]()
“Het was fout van mij om dat op dit moment te doen”: Castagne slaat mea culpa na scherpe uitspraken over Courtois
“Offer je de groep op voor één speler?” In een uitgebreid interview met het Franstalige ‘Le Soir’ neemt Timothy Castagne (27) geen blad voor de mond. Niet in het minst over de aanvoerdersrel met Thibaut Courtois. “Hij speelde met de pers en dat hadden we niet nodig.” Intussen sloeg Castagne wel...www.hln.be
Lijkt me toch ook niet de beste zet van Castagne om hier zo in de pers over te spreken.
Ik ga een potje huilen. Dit doet pijn.Merci voor alles Eden.
Was toch echt een geweldige voetballer, en heeft ondanks de flop bij Real een geweldige carrière gehad als 1 van de beste Belgische voetballers aller tijden. Dat hij stopt volledig te begrijpen. Denk dat het lichaam mss ook wel op was.
Ik lees nu net dat Tedesco gezegd heeft dat Maxim De Cuyper zijn 3de keuze is voor de linksachter, na Theate (een CV, die bij zijn club nooit op de back speelt) en Deman (een linkermiddenvelder, die bij zijn club nooit op de back speelt). OK.
De Cuyper mag niet geselecteerd worden van Club Brugge..Ik kan dan wel begrijpen dat er nog wat voorzichtig omgegaan wordt met een gastje van 18 die bij Antwerpen komt piepen. Of over de Cuyper, ook al is die de beste linksachter in België.
Zeker in de filosofie van Tedesco die niet echt de neiging heeft om een uitgebreide selectie te voorzien.
Helemaal geen Calimero hoed vind ik. We hebben dat profiel van speler niet bij de RD. Het minste wat je als bondscoach kan doen is 'm oproepen en een kans geven. Flopt hij op dat niveau? Dan is dat zo, maar heb je het wel tenminste geprobeerd.Ff m'n calimero hoed opzetten:
Hoe komt het dat er overal op het internet en in de kranten moord en brand geschreeuwd werd bij de niet oproeping van Vermeeren, maar er buiten op dit forum nauwelijks verontwaardiging te vinden is over de complete negering van De Cuyper? Helemaal geen verwijt naar Vermeeren dit hoor, want das gwn een absolute klasbak die het verdient.
Zijn carriere was toch veel te kort imo. Het is al zo lang geleden dat hij schitterde.Zeer spijtig, maar logisch gevolg. Had leuk geweest om hem nog ergens te zien spelen waar hij spelvreugde kan terugwinnen, op het gemakje voor zijn doen.
Speelt als LM in een 3-5-2 bij Bremen (en Cercle speelde ook met 3 achteraan), dus zal op zijn flank ook wel defensief werk moeten opknappen. Maar Tedesco speelt met een 4-mansdefensie. En dan heb je imo weer het verhaal van een Carrasco, Thorgan Hazard of Chadli die indertijd ook af en toe zo als LB uitgespeeld werden. Tegen de echt kleine landen kan dat goed uitpakken, maar ik zie dan toch liever een CV op die plek. Of wel ja, een echte LB als De Cuyper.Ik ken die Deman eigenlijk niet goed genoeg om dat te kunnen inschatten. Maar feit is idd dat dat een LM is.
Als we echt aanvallend willen spelen is dat misschien OK, maar defensief kan dat wel eens faliekant aflopen.
Is het risico niet als je hem brengt, te vroeg, dat je hem dan verbrandt voor de rode duivels ?Helemaal geen Calimero hoed vind ik. We hebben dat profiel van speler niet bij de RD. Het minste wat je als bondscoach kan doen is 'm oproepen en een kans geven. Flopt hij op dat niveau? Dan is dat zo, maar heb je het wel tenminste geprobeerd.
Bij Tedesco heb ik toch eerder het gevoel dat hij de Belgische competitie niet echt bekijkt. Ik kan daar natuurlijk mis in zijn.Is het risico niet als je hem brengt, te vroeg, dat je hem dan verbrandt voor de rode duivels ?
En dat hij daarom voorzichtig is met 1 van de enige LB's die we in België hebben al te vroeg te brengen ?