Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speelt met de u21 mee, dus berg die gedachte al maar op.Beetje extra rust voor Vermeeren kan geen kwaad probeer ik mijn eigen dan wijs te maken![]()
Ah kak, dat is zonde van de tijd en de energie danSpeelt met de u21 mee, dus berg die gedachte al maar op.

Ik vind dat ook een belachelijke stelling voor de duidelijkheid, maar gaat een Vermeeren er meer aan hebben om alleen maar in de tribune/bank te zitten dan bij de U21 wel alles te spelen?Dat vind ik nog de belachelijkste stelling van allemaal. Alsof het niet opportuun kan zijn om Vermeeren al eens een halve week mee te laten trainen met de grote jongens. Ze (Youri) kunnen er misschien nog wat van leren![]()
Dat denk ik wel eigenlijk.Ik vind dat ook een belachelijke stelling voor de duidelijkheid, maar gaat een Vermeeren er meer aan hebben om alleen maar in de tribune/bank te zitten dan bij de U21 wel alles te spelen?
Ik denk het wel voor drie redenen:Ik vind dat ook een belachelijke stelling voor de duidelijkheid, maar gaat een Vermeeren er meer aan hebben om alleen maar in de tribune/bank te zitten dan bij de U21 wel alles te spelen?
Onnozele opmerking inderdaad.Dat vind ik nog de belachelijkste stelling van allemaal. Alsof het niet opportuun kan zijn om Vermeeren al eens een halve week mee te laten trainen met de grote jongens. Ze (Youri) kunnen er misschien nog wat van leren![]()
Idem en in zijn communcatie is hij dan nog eens super slecht ook. Heel die saga met vice kapitein armband ook volledig verkwerd aangepakt terwijl hijzelf de situatie heeft in de hand gewerkt.ik ben hem ook al beu![]()
Trossard, Mangala en Deman onzeker. Misschien toch nog Vermeeren en De Cuyper erbij?
Linksachter bedoel je?Ik lees nu net dat Tedesco gezegd heeft dat Maxim De Cuyper zijn 3de keuze is voor de rechtsachter, na Theate (een CV, die bij zijn club nooit op de back speelt) en Deman (een linkermiddenvelder, die bij zijn club nooit op de back speelt). OK.
Toch dat balkje groen schuiven denk ik. Wel opnieuw diepgravende journalistiek weeral!