De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kan beter De Cuyper er nu al bijnemen, kan dan als doublure dienen voor Theate als hij die zo graag op de back ziet. Vanaf volgend seizoen (ervan uitgaande dat Vertonghen wel stopt na het EK) kan Theate dan naar binnen schuiven en De Cuyper op links.
Gezond verstand en logisch nadenken zijn geen noodzakelijke kwalificaties voor (Belgische) bondscoaches.

“Het is geen keuze tégen Vermeeren. Als we Vermeeren nu oproepen en hij zit twee wedstrijden 90 minuten op de bank, wat heeft hij daaraan? Dat zou jammer zijn. Dan kan hij beter twee kwalificatiewedstrijden spelen met onze beloften”
Als Vermeeren niet debuteert dan 🤡

Ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat we, weeral, een bondscoach hebben die de eigen competitie compleet links laat liggen.

Uiteraard ga je eerder een speler kiezen die wekelijks meedraait in de buik van de EPL, Serie A of Primera Division dan eentje die bij de top 3 van België speelt, maar ik zou het precies toch niet erg vinden dat er ook gekeken wordt naar vorm en dat spelers die hier wekelijks op niveau spelen voorrang krijgen op bankzitters in grotere competities die quasi geen minuten krijgen.
En dat gebeurt, voor de 3e bondscoach op rij, niet.

Dat je kijkt naar positie, en dus spelers selecteert die wekelijks op die positie spelen ipv jongens die daar nooit staan bij hun club, vind ik zelfs niet meer dan normaal maar ook daar doet Tedesco dus niet aan mee.

Niet dat ik iets tegen de selectie van Vermeeren heb, maar nu is die toch opgeroepen terwijl Tedesco onlangs verkondigde dat hij niet het juiste profiel had voor de aankomende wedstrijden? :crazy:

Spreekt zich toch ook resoluut tegen op deze manier. :woohoo:

Ik lees nu net dat Tedesco gezegd heeft dat Maxim De Cuyper zijn 3de keuze is voor de linksachter, na Theate (een CV, die bij zijn club nooit op de back speelt) en Deman (een linkermiddenvelder, die bij zijn club nooit op de back speelt). OK.
Die moet ge toch een platte hand geven.

Om Van Gaal te quoten : "Ben ik nu diegene die zo slim is of ben jij zo dom?"

Ik vraag het me serieus al af met Tedesco, bij Martinez duurde het tenminste even alvorens overduidelijk domme zetten in het oog sprongen. Maar om vanaf dag 1 al een slechte selectiepolitiek zonder visie te hebben is apart.

Ik lees nu net dat Tedesco gezegd heeft dat Maxim De Cuyper zijn 3de keuze is voor de linksachter, na Theate (een CV, die bij zijn club nooit op de back speelt) en Deman (een linkermiddenvelder, die bij zijn club nooit op de back speelt). OK.

Die moet ge toch een platte hand geven.

Om Van Gaal te quoten : "Ben ik nu diegene die zo slim is of ben jij zo dom?"

Ik vraag het me serieus al af met Tedesco, bij Martinez duurde het tenminste even alvorens overduidelijk domme zetten in het oog sprongen. Maar om vanaf dag 1 al een slechte selectiepolitiek zonder visie te hebben is apart.

Toch echt wraakroepend dit, wat een idioot. Voor mij kan die echt nog weinig goed doen, echt, hoe blind kunt ge zijn zeg.

On another note:

Lijkt me toch ook niet de beste zet van Castagne om hier zo in de pers over te spreken.

On another note:

Lijkt me toch ook niet de beste zet van Castagne om hier zo in de pers over te spreken.
Auch. Ik heb toch steeds meer het gevoel dat het met Courtois en de Duivels niet meer goed gaat komen. Zeker niet zolang Tedesco coach is.

Toch echt wraakroepend dit, wat een idioot. Voor mij kan die echt nog weinig goed doen, echt, hoe blind kunt ge zijn zeg.

On another note:

Ik dacht het ook toen ik dat las. Maar betekent wel dat het diep zit bij sommigen. Volledig terecht overigens. Courtois is een domme drama queen. Probeert de ploeg te blackmailen om extra status te krijgen. Wat onbegrijpelijk is, want hoeveel meer status moet je hebben dan het feit dat iedereen vrijwillig en eerlijk zegt dat je de beste keeper ter wereld bent? Domme vent, echt bijzonder.

Soit die gaat het EK niet willen missen. Zodra die fit is staat die te springen om mee te doen.

Hij kan natuurlijk er net zoals ons op gokken dat we met Tedesco (en zonder hem, want daartoe is zijn ego ook in staat) ook nergens naartoe gaan.

Auch. Ik heb toch steeds meer het gevoel dat het met Courtois en de Duivels niet meer goed gaat komen. Zeker niet zolang Tedesco coach is.
Heb toch het gevoel dat het eerder zijn ploeggenoten zijn ipv Tedesco. Toch niet de eerste die een sneer naar Courtois uitdeelt over die kwestie.

Ik ben wel fan van Vermeeren, maar een 6 voor een flankspeler???
Totaal onlogisch, maar het zal wel zijn om de media te sussen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan