De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Olivier Deman zou ook op links kunnen spelen, laatste 2 matchen bij Werder op een quasi gelijkaardige positie.
Die was me nu wel nooit opgevallen bij Cercle, eerlijk gezegd. En dan roept Tedesco die in juni plots op. En 2 maand later verkast ie naar een Duitse club. Daar zullen we maar niks achter zoeken zeker, he Bobby :oi22::oi22:

Die Olivier Deman zou ook op links kunnen spelen, laatste 2 matchen bij Werder op een quasi gelijkaardige positie.
Die was me nu wel nooit opgevallen bij Cercle, eerlijk gezegd. En dan roept Tedesco die in juni plots op. En 2 maand later verkast ie naar een Duitse club. Daar zullen we maar niks achter zoeken zeker, he Bobby :oi22::oi22:
Speelt op de linksmidden, in een 3-5-2. OK, dan zou je in principe ook de kwaliteiten moeten hebben om op de WB/LB ook uit de voeten te kunnen. Maar als je een echte WB/LB hebt die minstens even goed is, dan kies je toch in eerste instantie daar voor?

Al die zever ook van "het zijn fysiek sterke tegenstanders, we hebben kracht nodig" en "het is geen keuze tegen Vermeeren, maar voor Keita".
Laat dan gewoon die vierde (!) keeper thuis en je kan ze allebei oproepen hé, als je dan toch per sé Tielemans kansen wil blijven geven.

edit: En ook nog "ik roep geen spelers op om op de bank te zitten" of iets dergelijks. Dan moet je je selectie nog een pak kleiner houden hoor, als je dat principe wil handhaven. Slaat echt nergens op allemaal.

Vermeeren en de cuyper zouden toch eens hun kans mogen krijgen, en dan vooral vermeeren is mss de toekomst van ons middenveld hoe sneller je die bij de groep haalt hoe beter.
En waarom 3 centrum spitsten batsman, openda en lukaku ? en je hebt dan nog doku etc ook ..

Een voetballer als Vermeeren kan je tegen elke ploeg gebruiken, fysiek sterke ploeg of niet. Chance dat de Spanjaarden nooit met hun barcelonamiddenveld tegen de fysieke Zweden of Oostenrijkers moesten spelen.

Als je schrik hebt van een fysiek sterke ploeg moet je Tielemans ook niet oproepen. Neen, ik versta het niet. Je hebt bovendien al Onana en Mangala ... enfin, Keita mag er van mij bij zijn hé, maar de uitleg is niets waard.

Vermeeren en de cuyper zouden toch eens hun kans mogen krijgen, en dan vooral vermeeren is mss de toekomst van ons middenveld hoe sneller je die bij de groep haalt hoe beter.
En waarom 3 centrum spitsten batsman, openda en lukaku ? en je hebt dan nog doku etc ook ..
3 spitsen is nu toch niet heel vreemd? Doku ga je daar niet zetten he. CDK kan inderdaad wel daar ook nog spelen, maar in mijn ogen niet de beste optie.

Ik kan me zelfs niet meer herinneren hoe lang het geleden is dat er nog eens een zuivere linksback in de selectie kon zitten en die idioot laat hem thuis. Dat alleen al is voor mij genoeg om hem gewoon buiten te zetten. Ik kan hier echt niet bij.

Vermeeren had er uiteraard ook bij gemoeten maar dat wil ik nog door de vingers zien omwille van de andere spelers op zijn positie, ook al had die àltijd voorrang moeten krijgen op Tielemans, maar De Cuyper is gewoon onbegrijpelijk.

Man man, na Spaanse Wilmots hebben we gewoon Marc 3.0 gekregen.

In het begin waren de selecties van Tedesco nog verfrissend, maar ondertussen zitten er toch ook even grote vraagtekens bij als onder Bobby.

Al die zever ook van "het zijn fysiek sterke tegenstanders, we hebben kracht nodig" en "het is geen keuze tegen Vermeeren, maar voor Keita".
Laat dan gewoon die vierde (!) keeper thuis en je kan ze allebei oproepen hé, als je dan toch per sé Tielemans kansen wil blijven geven.

edit: En ook nog "ik roep geen spelers op om op de bank te zitten" of iets dergelijks. Dan moet je je selectie nog een pak kleiner houden hoor, als je dat principe wil handhaven. Slaat echt nergens op allemaal.

Die 4 doelmannen begrijp ik ook totaal niet. Heeft hij daar eigenlijk een uitleg voor?

Deze man is dom, blind en van hetzelfde bedje ziek als Martinez. Vreselijk wat een debiele oelewappers er toch selectieheer kunnen worden. Vermeeren-Tielemans kan je nog half begrijpen op basis van ervaring en inzet deze wedstrijd. Maar dan wel Keita er bij halen al...

En De Cuyper? De enige linksback op niveau van het gehele fucking land?

Ik mag hopen voor hem dat we minstens nog steeds de mindere landen compleet kapotspelen want als hij ook dat nog mankeert zijn we al helemaal naar de kloten.

Dat vind ik nog de belachelijkste stelling van allemaal. Alsof het niet opportuun kan zijn om Vermeeren al eens een halve week mee te laten trainen met de grote jongens. Ze (Youri) kunnen er misschien nog wat van leren :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan