De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldige wingers qua acties en snelheid met Doku & Lukebakio, maar de voorzetten die er uit voort vloeien zijn voorlopig wel heel zwak.

Geweldige wingers qua acties en snelheid met Doku & Lukebakio, maar de voorzetten die er uit voort vloeien zijn voorlopig wel heel zwak.
Doet mij eerlijk gezegd een beetje denken aan de tijden met Mirallas. Veel mooie acties, maar weinig resultaat in de zone van de waarheid.

Jammere tegengoal, het gaat stukken beter moeten.

Te zwak middenveld ook. Ik had Tielemans niet zo zwak verwacht. De leemte na Kev is (momenteel) nog best te groot.

Toch wat te weinig momenteel tegen dit Oostenrijk…
Nu is het aan Tedesco om te tonen dat hij oplossingen heeft en geen 2e Bobby is…
Ook wel geen De Bruyne, veel nieuwe jongens en nog maar de derde match.

Lukaku wordt niet goed aangespeeld, en heel veel slordigheid in het spel bij de Duivels. Bij deze aanval net met Carrasco ook geen Doku of Lukebakio die meelopen.

Tielemans helaas ook weer helemaal onzichtbaar.

Ja Tiele is volledig de weg kwijt… Jaar of 4 geleden was die nog geniaal in dit soort matchkes… slim tussen de druk uitspelen en passkes steken… die zn spelstijl is volledig veranderd

Toch wat te weinig momenteel tegen dit Oostenrijk…
Nu is het aan Tedesco om te tonen dat hij oplossingen heeft en geen 2e Bobby is…
Je moet hem natuurlijk wel tijd geven. We maken de eerste factuur op NA deze kwalificatieronde.
Maar de trainer moet wel ingrijpen, want de huidige opstelling werkt niet helemaal goed.

Is helaas eerder regel dan uitzondering met Tielemans bij de Rode Duivels.
Ja, ik weet het. Maar ik had gehoopt dat hij de ploeg wat op sleeptouw zou nemen, nu hij echt de spelverdeler moet zijn. Alternatieven op de bank zijn Houten Hans en de onervaren Vranckx...

Ja, ik weet het. Maar ik had gehoopt dat hij de ploeg wat op sleeptouw zou nemen, nu hij echt de spelverdeler moet zijn. Alternatieven op de bank zijn Houten Hans en de onervaren Vranckx...
Ik denk dat Vanaken betere keus is dan Tielemans. Sorry, maar die jongen moet zich ernstig herbronnen. Bij Emery kan zoiets wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan