Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook wel geen De Bruyne, veel nieuwe jongens en nog maar de derde match.
Lukaku wordt niet goed aangespeeld, en heel veel slordigheid in het spel bij de Duivels. Bij deze aanval net met Carrasco ook geen Doku of Lukebakio die meelopen.
Ja Tiele is volledig de weg kwijt… Jaar of 4 geleden was die nog geniaal in dit soort matchkes… slim tussen de druk uitspelen en passkes steken… die zn spelstijl is volledig veranderd
Je moet hem natuurlijk wel tijd geven. We maken de eerste factuur op NA deze kwalificatieronde.
Maar de trainer moet wel ingrijpen, want de huidige opstelling werkt niet helemaal goed.
Ja, ik weet het. Maar ik had gehoopt dat hij de ploeg wat op sleeptouw zou nemen, nu hij echt de spelverdeler moet zijn. Alternatieven op de bank zijn Houten Hans en de onervaren Vranckx...
Ja, ik weet het. Maar ik had gehoopt dat hij de ploeg wat op sleeptouw zou nemen, nu hij echt de spelverdeler moet zijn. Alternatieven op de bank zijn Houten Hans en de onervaren Vranckx...