Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel voetballers zouden een moord doen voor de carrière die Mudingayi in Italië heeft gehad maar ok.Rond 2006, dat was zowat het dieptepunt denk ik. Daar zaten nog wat andere namen tussen hoor, dan jeugdhelden als Bart Goor. Ik krijg nog spontaan nachtmerries als ik aan Gaby Mudingayi denk. Die heeft 17 caps hé.![]()
Kan best zijn, maar ik heb die bij de duivels geen enkele goede match weten spelen. Maar dat kan ook zijn omdat hij soms Filip Daems in zijn rug had spelen.Veel voetballers zouden een moord doen voor de carrière die Mudingayi in Italië heeft gehad maar ok.

Mudingayi was een pure 6 en als Daems speelde stond ie linksachter (als die al speelde bij de RD) dus geen idee hoe Daems in zijn rug speelde.Kan best zijn, maar ik heb die bij de duivels geen enkele goede match weten spelen. Maar dat kan ook zijn omdat hij soms Filip Daems in zijn rug had spelen.
Ik wil maar zeggen, dat was nog een gradatie erger hoor dan de ploeg met Goor en Vanderhaeghen. Jongens wat wat waren de duivels zwak toen. Blij dat die tijd ver achter ons ligt. Ik kijk echt uit naar vanavond, heerlijke nieuwe wind onder Tedesco!
Vergeleken met die namen was Mudingayi gewoon een topper, hij was gewoon enorm onderschat in België. Hij speelde niet voor niets meer dan 200 wedstrijden in de Serie A. Maar je moest hem gebruiken als pure breker en een voetballende middenvelder ernaast gebruiken. Niet samen met bvb Simons en Geraerts op het middenveldSwerts was een middelmatige rechtsachter die in de middenmoot in de Eredivisie speelde. Geen idee waarom die plots een topper op rechts zou geweest zijn.Gil Swerts werd indertijd toch als een topper op rechts gezien? Niet elke Vlaamse naam uit die periode staat gelijk aan onkunde hé?!
Sepp De Roover, Olivier De Cock.Dat was de teneur in die tijd. Swerts was de toekomst op RB. 100% zeker van.
Was al 23 als hij zijn debuut maakte, speelde amper 8 matchen in de basis met inzet (dus geen friendlies) dus geen idee waarom hij ooit de topper zou geweest zijn als rechtsachterDat was de teneur in die tijd. Swerts was de toekomst op RB. 100% zeker van.
Oli’s enige interland doelpunt tegen en in grootmacht Litouwen. Was ik vergeten