De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cuypers had inderdaad wel een kans verdiend, ten nadele van Batshuayi (ondanks goeie stats in de Super Lig). Toch ook een andere mentaliteit. Wel blij dat Mertens er niet bij is.

Deman omdat er een linksback - wingback nodig zou zijn.
Toch vreemd dat De Cuyper weer gepasseerd wordt, die speelde toch nog een niveautje hoger dit seizoen.

Ach, het zal wel komen zeker...

Hij gebruikt zijn matchen tegen - no offense - janneke en mieke duidelijk om wat uit te proberen. Wat een verademing.

Wel hopen dat we die matchen winnen.

Ik vind het een risico om bepaalde spelers naar het EK U21 te laten gaan terwijl we kwalificatiewedstrijden moeten spelen (het zijn geen vriendschappelijke duels he).
Hopelijk genoeg kwaliteit tegen Oostenrijk en Estland.

Wel hopen dat we die matchen winnen.

Ik vind het een risico om bepaalde spelers naar het EK U21 te laten gaan terwijl we kwalificatiewedstrijden moeten spelen (het zijn geen vriendschappelijke duels he).
Hopelijk genoeg kwaliteit tegen Oostenrijk en Estland.
Maar zit daar iemand tussen die we niet kunnen vervangen? Toch niet echt?

Batshuayi zou ik ook thuis gelaten hebben, maar anderzijds stamt onze aversie voor hem vooral uit het feit dat Martinez zijn systeem niet wijzigde wanneer hij Batshuayi bracht. En dat systeem was afgestemd op een spits als Lukaku, en helemaal niet op een spits als Batshuayi. Laat ons hopen dat Tedesco niet dezelfde fout maakt.

Ik vind vooral het opnieuw passeren van De Cuyper gek. Talentvol, goed seizoen gespeeld en op een positie waar we niemand anders voor hebben.

Deman omdat er een linksback - wingback nodig zou zijn.
Toch vreemd dat De Cuyper weer gepasseerd wordt, die speelde toch nog een niveautje hoger dit seizoen.

Ach, het zal wel komen zeker...
Ik vind vooral het opnieuw passeren van De Cuyper gek. Talentvol, goed seizoen gespeeld en op een positie waar we niemand anders voor hebben.
De Cuyper zit in de EK-selectie bij de beloften.

CDK heeft echt NIKS laten zien dit jaar. Statistieken die in de buurt komen van Hazard, maar bij een slechtere ploeg.
Waarom zou die in godsnaam opgeroepen moeten worden.

Jammer dat Hugo Cuypers gepasseerd is geweest voor Batsman. Die heeft maar een middelmatig seizoen achter de rug en is al jarenlang op de terugweg. Kerel wordt al 30 jaar over 3 maanden. En voor de duidelijkheid, de Turkse liga staat achter ons he. Verscheidene plaatsen zelf. Dat Fenerbahce en Galatasaray meer geld hebben, klopt, maar de competitie zelf is helemaal niet beter dan de onze.

Jammer dat Hugo Cuypers gepasseerd is geweest voor Batsman. Die heeft maar een middelmatig seizoen achter de rug en is al jarenlang op de terugweg. Kerel wordt al 30 jaar over 3 maanden. En voor de duidelijkheid, de Turkse liga staat achter ons he. Verscheidene plaatsen zelf. Dat Fenerbahce en Galatasaray meer geld hebben, klopt, maar de competitie zelf is helemaal niet beter dan de onze.
Volledig akkoord.

En ik begrijp ook dat ze inzetten op EK -21. Je geeft aan die jongens al een zekere tornooi-ervaring mee die volgend jaar goed van pas kan komen.

Al-Dakhil en Deman ook, maar zijn toch ook opgeroepen voor de Duivels.
Was dat niet om de voorbereiding van de u21 niet in gedrang te brengen?
Een zo sterk mogelijk U21 elftal dus reserve duivels die zakken naar U21 om meerwaarde te bieden.
En dan maar wat spelers van de U21 naar de duivels?
Dus Bakayoko, CDK & Debast naar de U21 als upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan