Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij gebruikt zijn matchen tegen - no offense - janneke en mieke duidelijk om wat uit te proberen. Wat een verademing.
Maar zit daar iemand tussen die we niet kunnen vervangen? Toch niet echt?Wel hopen dat we die matchen winnen.
Ik vind het een risico om bepaalde spelers naar het EK U21 te laten gaan terwijl we kwalificatiewedstrijden moeten spelen (het zijn geen vriendschappelijke duels he).
Hopelijk genoeg kwaliteit tegen Oostenrijk en Estland.
Maar zit daar iemand tussen die we niet kunnen vervangen? Toch niet echt?
Op basis van wat? De Ketelaere is op dit moment gewoon niet klaar voor de grote jongens.Eerder de subs, idd.
Ik had bv. De Ketelaere wel altijd bij de grote jongens opgeroepen nu eerlijk gezegd (i.p.v. Batshuayi).
Deman omdat er een linksback - wingback nodig zou zijn.
Toch vreemd dat De Cuyper weer gepasseerd wordt, die speelde toch nog een niveautje hoger dit seizoen.
Ach, het zal wel komen zeker...
De Cuyper zit in de EK-selectie bij de beloften.Ik vind vooral het opnieuw passeren van De Cuyper gek. Talentvol, goed seizoen gespeeld en op een positie waar we niemand anders voor hebben.
Al-Dakhil en Deman ook, maar zijn toch ook opgeroepen voor de Duivels.De Cuyper zit in de EK-selectie bij de beloften.
Bwa De Ketelaere heeft nu niet echt een geweldig seizoen erop zitten.Eerder de subs, idd.
Ik had bv. De Ketelaere wel altijd bij de grote jongens opgeroepen nu eerlijk gezegd (i.p.v. Batshuayi).
Zitten die nog bij de -21 selectie voor EK?Al-Dakhil en Deman ook, maar zijn toch ook opgeroepen voor de Duivels.
Volledig akkoord.Jammer dat Hugo Cuypers gepasseerd is geweest voor Batsman. Die heeft maar een middelmatig seizoen achter de rug en is al jarenlang op de terugweg. Kerel wordt al 30 jaar over 3 maanden. En voor de duidelijkheid, de Turkse liga staat achter ons he. Verscheidene plaatsen zelf. Dat Fenerbahce en Galatasaray meer geld hebben, klopt, maar de competitie zelf is helemaal niet beter dan de onze.
Ja, zitten in beide selecties.Zitten die nog bij de -21 selectie voor EK?

Was dat niet om de voorbereiding van de u21 niet in gedrang te brengen?Al-Dakhil en Deman ook, maar zijn toch ook opgeroepen voor de Duivels.