Pas deze avond kunnen kijken maar ik kon me de reacties hier al weer levendig voorstellen

Hopelijk stoppen er velen met kijken na dit jaar, kunnen we hier misschien eindelijk eens discussieren over het spel zelf, en niet over :
- de kandidaten, die zogezegd zwak, labiel, achterlijk, weet ik veel wat zijn
- maar hier dan wel onder niveau van de story gaan met vermeend overspel
- het te veel aan reclame (al dan niet via goplay) - tis een commerciele zender hé, als je natuurlijk 10 euro per maand wil betalen binnen een paar jaar, dan moet je zo'n zenders vooral daar op afrekenen ja
- dat het vroeger allemaal veel beter was, anders is daarvoor niet altijd slecht, en sommige zaken draaien wrs ook niet altijd uit zoals verwacht, maar hey laten we het volledig scripten, dan gaat het leuk worden hé
- Vond die live show ook nog vermakelijk, enkel het "televoten" en de "lachband" vind ik belachelijk, al de rest was best eens origineel maar kan je ook niet elk jaar doen lijkt me, het speciale is er nu sowieso van af
Blij voor Sven, mijn mol, dju toch, maar het blijft allemaal leuk enterainment waar het ook gewoon geen rol speelt dat je dit door montage en dergelijke quasi onmogelijk kan weten, dat weet je van vooraf maakt geen hol uit.
Stoort alles je aan dit programma? Kijk dan niet (meer)? Ik kijk ook niet naar series/programma's waar ik gek van wordt, ook al was het vroeger beter en keek ik toen wel nog. Dat is jammer, daar mag eens iets over gezegd worden, maar het is gewoon elk seizoen hetzelfde gezaag vind ik.
Moet ik hier dan niet meer lezen, misschien niet, maar het is leuker discussieren over de echte inhoud van programma ipv randzaken.