De Mol 2022

Play4 De Mol 2022

Ik denk dat dit echt het einde is van "de mol". En ik vind het een schande dat ze dit nog durven uitzenden ook. Ik heb het nog een kans gegeven na de mol die opgeeft, maar voor mij is dit echt het punt waar ik afhaak. Ik kijk niet meer. Ook de volgende seizoenen niet, bye.
Lang volgehouden.
Ik heb de laatste twee afleveringen niet meer gekeken. Het vertrekken van Anke was voor mij wat de druppel, ook al erken ik dat uiteindelijk "de Mol" ook wel veel te maken had met overmacht. Het is inderdaad geen goed seizoen geweest. Ik kan niet oordelen over de liveshow want ik heb niet gekeken, maar normaal gezien kijk ik volgend jaar terug en mogelijk kijk ik volgende week ook, omdat er toch wel wat dingen zijn die ik wel opgehelderd zien worden.
 
Vreemd dat net dat de druppel is aangezien dat iets is waar de makers eigenlijk weinig of niks aan kunnen doen. Ik ben ergens in aflevering 1 gestopt met kijken omdat ik die gewoon gruwelijk slecht was, dat ge ping-pong was om zot van te worden. Dan een paar afleveringen niet gezien, juist wat stukjes met een half oog omdat mijn vriendin dan toch wel verder keek. Laatste 3-4 afleveringen heb ik wel terug gezien en vond ik al bij al toch nog wel terug ok, juist de finale was echt niet voor herhaling vatbaar: complete non-vertoning, maar dat weten de makers ondertussen ook zelf wel denk ik.
:unsure:

Ja nee hé, ge hebt belooft van niet meer te kijken.
Ik keek zo uit naar het volgende seizoen!

Ik zeg toch dat de mol weinig kan doen aan wat er gebeurd is. Het is niet dat zij beslist hebben dat ze haar elleboog moet breken. Het is overmacht, ze kunnen er weinig aan doen, maar op dat moment was ik klaar met dat seizoen.

Dat laatste heb ik niet gezegd. Maar goed, ik zie wel wat ik doe. Uiteindelijk heb ik ook niet verder meer gekeken. Maar volgend jaar is er een nieuw seizoen en dus nieuwe kansen.

@WalkingDead Ik wist niet dat ik het gezegd heb, maar op dat moment heb ik dat gezegd omdat ik te ontgoocheld was. De laatste twee afleveringen heb ik niet gekeken deels ook omdat ik te veel met andere dingen bezig was, en dus geen zin/tijd had voor de mol verder te kijken.

Maar uiteindelijk heb ik wel afgehaakt na die afleveringen met het seizoen. Of het tv-programma succesvol blijft, tja, only time will tell zeker.
 
Als je leert samenspelen met andere muzikanten, dan word je aangeleerd om door te spelen en weer in te pikken. Tot je weer hebt ingepikt = eenheid van opzet = 1 fout.
Bedankt om te verduidelijken.
Beetje jammer dat dit soort opdracht erin zit, waar je als leek eigenlijk niet kan weten hoe het verloopt. Dan kan je niet zoeken of er gemold wordt, want je weet niet wat fout is of niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik vond Yens zijn opdracht ook erg flauw als 'goochelact'. Daar kwam in mijn ogen weinig tot zelfs geen 'goochelen' aan te pas.
 
Ligt het aan mij of komen die Yens en Sven precies echt niet overeen? :unsure:

Ja gisteren was het een beetje ongemakkelijk bij momenten he. Yens kwam eigenlijk gewoon onsympathiek over vond ik (voor de eerste keer dit seizoen). Die wou precies Sven niet eens proficiat wensen?

Op dat vlak ook een raar einde van De Mol (al is het nog niet voorbij - er komt nog een aflevering). Meestal eindigt dat heel gemoedelijk, als in 'kijk eens wat een toffe en samenhangende groep we zijn'. Alles is vergeven, het was onvergetelijk, etc.
Nu waren er precies nog wat spanningen... :unsure:
 
Ja gisteren was het een beetje ongemakkelijk bij momenten he. Yens kwam eigenlijk gewoon onsympathiek over vond ik (voor de eerste keer dit seizoen). Die wou precies Sven niet eens proficiat wensen?

Op dat vlak ook een raar einde van De Mol (al is het nog niet voorbij - er komt nog een aflevering). Meestal eindigt dat heel gemoedelijk, als in 'kijk eens wat een toffe en samenhangende groep we zijn'. Alles is vergeven, het was onvergetelijk, etc.
Nu waren er precies nog wat spanningen... :unsure:
Ja maar ook tijdens het seizoen viel me dat op. :unsure: misschien te uiteenlopende karakters
 
Ik vond Yens zijn opdracht ook erg flauw als 'goochelact'. Daar kwam in mijn ogen weinig tot zelfs geen 'goochelen' aan te pas.
Ik had idd ook wel iets anders verwacht. Maar stel dat het goochelen was met kaarten of iets dergelijks, denk ik dat persoonlijk mijn handen véél te hard zouden bibberen voor 10K mensen
 
Ik vond dat ze de verantwoordelijke voor de casting en de veiligheidsinstructeur van de sprong ook op het podium mochten roepen.
En Elisabeth van enkele seizoenen geleden. Die ook.
 
Ja gisteren was het een beetje ongemakkelijk bij momenten he. Yens kwam eigenlijk gewoon onsympathiek over vond ik (voor de eerste keer dit seizoen). Die wou precies Sven niet eens proficiat wensen?

Op dat vlak ook een raar einde van De Mol (al is het nog niet voorbij - er komt nog een aflevering). Meestal eindigt dat heel gemoedelijk, als in 'kijk eens wat een toffe en samenhangende groep we zijn'. Alles is vergeven, het was onvergetelijk, etc.
Nu waren er precies nog wat spanningen... :unsure:

Je zag toch dat yens zich bij heel die show totaal ongemakkelijk voelde. Die zat vol van de stress en kon geen seconde stil staan van de zenuwen. Ik vond eerder die Sven nogal als een blaas overkomen. Wat een showventje was me dat op dat podium.
 
Ik persoonlijk zou er ook niet mee kunnen lachen om daar als attractie voor 10k mensen te staan. Ma goed aan de andere kant, ge schrijft u in voor de mol dus ja …

Wat er echt speelt zullen we nooit weten. Sven zei al dat ie meteen wist wie de mol was door een tip van zijn broer. Wie weet wat daar allemaal nog gebeurd is.
 
Ik persoonlijk zou er ook niet mee kunnen lachen om daar als attractie voor 10k mensen te staan. Ma goed aan de andere kant, ge schrijft u in voor de mol dus ja …
'T is op 10 seizoenen 1 keer gebeurd dat ge echt moet performen voor 10.000 man.
En dat is dan als verrassing op't einde dat ge dat weet.

Dus "ge schrijft u daarvoor in" gaat imo niet op
 
Zitten die nu echt in de Coocke en Verhulst show? Wtf? Zou dat contractueel verplicht zijn? Ik zou daar allemaal geen zin in hebben. Gewoon aan de mol meedoen en nadien niets meer.
 
Daarom schrijf ik me niet in voor de mol, en zo een beetje onnozel doen op een podium of eens in de cooke & verhulst show gaan verschijnen is ook niets voor mij. Vier wordt toch wel echt vtm-niveau...
 
Daarom schrijf ik me niet in voor de mol, en zo een beetje onnozel doen op een podium of eens in de cooke & verhulst show gaan verschijnen is ook niets voor mij. Vier wordt toch wel echt vtm-niveau...
denk dat die merchandising er nu eenmaal bijhoort , moeten dan ook elke radiozender afgaan , een gesprek met supercontent enzo erbij,bezoek aan Cafe De Mol . Tis al part of the show
 
Terug
Bovenaan