De Mol 2022

Play4 De Mol 2022

Die fiets was dus waarschijnlijk wel degelijk plat. Die heeft gewoon op een platte band naar boven gefietst, en ja dat kan. Ik heb dat zelf ook nog gedaan (misschien niet na 5 km klimmen) maar om dan boven op de heuvel te constateren de reden waarom dat ik het moeilijk had om te klimmen een platte band was, terwijl ik dacht dat ik fysiek niet oké was. En dan boven voel je het aan de band.

Als je een kleine psssst hoort, dan is dat nog geen teken dat er geen lucht inzit, de lucht gaat er langzaam uit, maar die band was wel degelijk in gestoken en daar ging lucht uit. Alleen gaat daar tijd over, maar die heeft dus gewoon een heel stuk naar boven gereden op een band waar lucht uit liep om dan te denken dat het mislukt was.
Of ge steekt u buitenband kapot maar steekt de punaise niet diep genoeg om ook de binnenband te raken?
 
Wacht, de Sven had de mol zogezegd ontmaskerd en was de winnaar, maar hij dacht dat Yens de mol was en had zijn laatste 5 vragen op Yens gezet? :ROFLMAO:
dus heel dat Paleis 12 gedoe was pointless. op locatie 25 vragen op Uma ingevuld, terwijl Yens er 25 op Sven had ingevuld...

wel gigantisch contrast tussen Flupperke en Uma als mol, die had er echt plezier in, precies.
ook straf dat Flupperke voor niks zat te stressen, want Bert was al direct van dat spoor af.
en Anke zal wel vloeken.
 
dus heel dat Paleis 12 gedoe was pointless. op locatie 25 vragen op Uma ingevuld, terwijl Yens er 25 op Sven had ingevuld...

wel gigantisch contrast tussen Flupperke en Uma als mol, die had er echt plezier in, precies.
ook straf dat Flupperke voor niks zat te stressen, want Bert was al direct van dat spoor af.
en Anke zal wel vloeken.
Ze zullen vast wel alles gezegd hebben om hem te overtuigen dat hij niet hoefde te stressen, incl. dat Uma Bert overtuigd had dat hij het niet was. Helaas, eens hij in die mindset zat geraakte die er niet uit.
 
Wij waren naar Jens zijn babyborrel geweest en wel speciaal dat alle deelnemers van vorig jaar van de mol er waren en van dit jaar geen enkele.

Was wel nog voor de onthulling dus mss mocht het niet van het programma.
 
Philippe toch echt wel een matige mol geweest als je al molacties moet gaan tonen waar een proef uiteindelijk gewoon volledig slaagt. Toch ook vreemd dat niemand (zowel Philippe zelf als de crew) zich afvraagt of zo'n punaise wel volstaat om een band plat te steken. Kwaliteitsbanden gaan daar niet altijd aan kapot. Hij had daar beter zijn ketting doortrapt.

Apart ook dat Uma daar Bert zit te overtuigen dat Philipp de mol NIET kan zijn om de aflevering daarna hem te verdenken??? :unsure:

Doodzonde trouwens voor Anke. Hele grote kans dat die gewoon het spelletje had gewonnen zonder blessure. Zeker aangezien Sven toch niet zo zeker was als hij liet uitschijnen.
 
Die Jens is toch echt goedgelovig dat het niet normaal is.
Ik zou een keer of 4 doorgehad hebben dat er iets totaal niet klopte. Eerst dat hij apart moet vertrekken een dag op voorhand, dan dat hij die klok echt moet meenemen, dan dat zijn vliegtuig efkes langs Lanzarote moet, dan plots van taxi wisselen (waar hij zelfs eerder dacht dat die vrouw rap wou foefelen met de lokale taxi chauffeur :help:).
Als ge zo gemakkelijk om te tuin te leiden zijt, maakt ge ook 0,0 kans om de mol te winnen :unsure:

Kvind het ook wel zot dat Philip in zijn slaap gewoon gezegd had "ik heb het verkloot". Dat is toch totaal niet erg?

Maar bon, dit seizoen mogen we gelukkig klasseren.
 
Kvind het ook wel zot dat Philip in zijn slaap gewoon gezegd had "ik heb het verkloot". Dat is toch totaal niet erg?
Neen, en ik snap ook niet dat Bert daar dan onmiddellijk van had gemaakt dat hij de Mol is. Dat kan over zo veel verschillende zaken gaan... Mensen die in hun slaap praten zeggen echt gewoon soms de vreemdste dingen.

Als Philip zijnde kan je ook gewoon zeggen 'ja ik praat vaak in mijn slaap, meestal als ik een nachtmerrie heb' of weet ik veel. Dat dat hele 'praten in zijn slaap' helemaal niet zo een big deal was als wat velen hier blijkbaar dachten was duidelijk wanneer Bert dat de volgende aflevering al had laten vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Heel veel fake figuren toch in dit seizoen...

Yenz die de populaire gast probeert te spelen en belegen grapjes zit te maken bij Gert&James Late Night …

Uma die een gogetter is en die altijd het bazeke wilt spelen … (na een dag zou die geforceerde “putain” van haar al serieus op mijn zenuwen werken)

En dan Philippe… no ball, no glory, …

De ene normale die er tussenzat was dan misschien wel Anke…
 
Wij waren naar Jens zijn babyborrel geweest en wel speciaal dat alle deelnemers van vorig jaar van de mol er waren en van dit jaar geen enkele.

Was wel nog voor de onthulling dus mss mocht het niet van het programma.
Die mochten elkaar inderdaad niet zien omdat het "terugzien" authentiek moest zijn.
 
Terug
Bovenaan