De Mol 2022

De Mol 2022

Why the hell zijn we hier aan het insinueren dat Sven met Uma heeft scheefgepoept? Doe eens normaal man.
omdat er hier naar goeie gewoonte maar half gelezen wordt. ik heb al verduidelijkt dat het niet serieus was, maar er wordt toch weer op doorgeboomd.

en uiteindelijk doet het er niet toe.

Is er eigenlijk gezegd als er nog een nieuw seizoen komt?
Vorig jaar kon je je direct inschrijven voor het nieuwe seizoen maar deze keer precies niet?

Komaan zeg, 70% van Vlaanderen kan niet eens de juiste Mol aanduiden en dan gaan we hier nog wat beginnen speculeren over mogelijke scheefpoeperij zonder enige aanleiding.

Dat was zo gefaked als iets.

't Is Uma!
Kijk eens wie er de beste mollenzoeker van heel het forum is?!

Heel leuke liveshow btw. Zeker niet cringe. En zeker niet bizar als Gilles maar blijft smeken aan de winnaar en mol om iets te zeggen. Zeker niet ongemakkelijk voor Yens. Ook heel leuk dat ze Philippe erbij halen.

't Was dik in orde. Op naar volgend jaar.

Is er eigenlijk gezegd als er nog een nieuw seizoen komt?
Vorig jaar kon je je direct inschrijven voor het nieuwe seizoen maar deze keer precies niet?
Toetoet. Direct er na was er reclame om je in te schrijven voor volgend seizoen. Eigenlijk een soort van eerste test om te kijken of je wel aan het opletten was. Kans verkeken.

Sommige mollenjagers zijn zo goed dat ze Uma al correct hadden voorspeld nog voor de exit van Phillipe 😂

Is er volgende week nog een aflevering eigenlijk met hints? Der was zo geen vooruitblik naar volgende aflevering, 't was direct Axel zijn lelijke kop met zijn dom programma

Vond het echt zwak die finale terwijl ik de rest van dit seizoen wel gewoon goed vond. Het enige wat ik wat miste waren wat psychologische spelletjes waarbij ze de deelnemers tegen elkaar uitspelen. Zo zaten er in het verleden wel betere tussen.

Ik moest vaak aan corona denken deze aflevering. Hebben ze geen heel groot risico genomen om de finale 5 maanden na de opnames live te laten doorgaan in een volgepakt Paleis 12?

Bij het voorbereiden en filmen van dit seizoen was toch nog absoluut niet duidelijk of begin mei dit zou mogen volgens de coronaregels? In december en januari werden de regels net verstrengd door een grote nieuwe golf.

Wat als een van de drie finalisten deze week positief had getest?

Tja, als evenementen met publiek nog steeds niet zouden mogen dan haadden ze er gewoon een show van gemaakt in een lege zaal he (of in een gewone tv-studio).
Dat ziet er natuurlijk minder sfeervol uit, maar zo hebt ge het voorbije jaar bv ook de Sinterklaasshow of LikeMe-concerten op tv gehad vanuit een leeg Sportpaleis.
En in dat geval had men er wel voor gezorgd dat de kandidaten zéér strikt contacten gemeden zouden hebben de periode voor de show (net zoals ze nu ook wel voorzichtig zijn geweest). En zelfs bij finalist die plots besmet zou zijn dan zou men in het slechtste geval ook wel een oplossing gevonden hebben, remember bv de finale van K3ZoektK3 waar Marthe plots ook besmet was.

Had wel wat meer verwacht van die liveshow. Een serieus spektakel met nog een paar twisten en dit en dat. Nu wast gewoon wat confetti spuiten en een paar random personen wa 45 sec zien drummen en tapdancen. Booooring. Dan nog wat cringe gesprekken ertussen. Nee, had echt geen meerwaarde dit. Nix tegen de drie finalisten, die zijn da ni gewoon en zijn ook maar gewone vlamingen, geen geboren entertainers. Op papier mss een leuk idee maar in de praktijk... nee, dees was em ni.

Zelfs de spanning bij het tonen van de winnaar en de mol was er deze keer ni vond ek.

Kandidaten zijn dat inderdaad niet gewoon. Je zag dat goed aan Sven en Uma vond ik. Yens wist heel de show z'n hoofd wel koel te houden, die kent geen stress.

Kandidaten zijn dat inderdaad niet gewoon. Je zag dat goed aan Sven en Uma vond ik. Yens wist heel de show z'n hoofd wel koel te houden, die kent geen stress.
heu? Ik vond net dat Yens het meest nerveuze was van allemaal. Die kon geen 2 seconden blijven stilstaan. Uma en Sven waren echt meer op hun gemak vond ik

Komaan zeg, 70% van Vlaanderen kan niet eens de juiste Mol aanduiden en dan gaan we hier nog wat beginnen speculeren over mogelijke scheefpoeperij zonder enige aanleiding.

Misschien zit daar nog wel een spin-off in, soort kruising tussen De Mol en Temptation Island.
"Beste vrienden. In wiens hol, zat vandaag de mol?"

Terug
Bovenaan