Holocene
Well-known member
Ook gehoord van één van de deelnemers van dit seizoen.Voor de aanwezige roddelpers hier:het zijn Yens en Anke die een (gezamenlijk) slippertje hebben gemaakt.
Weet ik uit goede bron. Meer ga ik er niet over zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook gehoord van één van de deelnemers van dit seizoen.Voor de aanwezige roddelpers hier:het zijn Yens en Anke die een (gezamenlijk) slippertje hebben gemaakt.
Alle, dan heeft hij toch ne troostprijs gehad he.Voor de aanwezige roddelpers hier:het zijn Yens en Anke die een (gezamenlijk) slippertje hebben gemaakt.
omdat er hier naar goeie gewoonte maar half gelezen wordt. ik heb al verduidelijkt dat het niet serieus was, maar er wordt toch weer op doorgeboomd.Why the hell zijn we hier aan het insinueren dat Sven met Uma heeft scheefgepoept? Doe eens normaal man.
Ik denk niet dat ze in Barcelona het zo gevolgd hebben.Is ook wel goed om onherkenbaar op straat te kunnen rondlopen. Dan wordt hij minder aangesproken of lastig gevallen.
Hela geen bodyshaming!leek mij ook stuk zwaarder geworden (sorry) en gezicht heel opgedrongen.
Is er eigenlijk gezegd als er nog een nieuw seizoen komt?
Vorig jaar kon je je direct inschrijven voor het nieuwe seizoen maar deze keer precies niet?
Kijk eens wie er de beste mollenzoeker van heel het forum is?!Dat was zo gefaked als iets.
't Is Uma!
Toetoet. Direct er na was er reclame om je in te schrijven voor volgend seizoen. Eigenlijk een soort van eerste test om te kijken of je wel aan het opletten was. Kans verkeken.Is er eigenlijk gezegd als er nog een nieuw seizoen komt?
Vorig jaar kon je je direct inschrijven voor het nieuwe seizoen maar deze keer precies niet?
dat van Philippe was een schijnmanoeuvre!Sommige mollenjagers zijn zo goed dat ze Uma al correct hadden voorspeld nog voor de exit van Phillipe![]()
Ik moest vaak aan corona denken deze aflevering. Hebben ze geen heel groot risico genomen om de finale 5 maanden na de opnames live te laten doorgaan in een volgepakt Paleis 12?
Bij het voorbereiden en filmen van dit seizoen was toch nog absoluut niet duidelijk of begin mei dit zou mogen volgens de coronaregels? In december en januari werden de regels net verstrengd door een grote nieuwe golf.
Wat als een van de drie finalisten deze week positief had getest?
heu? Ik vond net dat Yens het meest nerveuze was van allemaal. Die kon geen 2 seconden blijven stilstaan. Uma en Sven waren echt meer op hun gemak vond ikKandidaten zijn dat inderdaad niet gewoon. Je zag dat goed aan Sven en Uma vond ik. Yens wist heel de show z'n hoofd wel koel te houden, die kent geen stress.
Komaan zeg, 70% van Vlaanderen kan niet eens de juiste Mol aanduiden en dan gaan we hier nog wat beginnen speculeren over mogelijke scheefpoeperij zonder enige aanleiding.