De Mol 2022

De Mol 2022

Het pijnlijkste moment vond ik toen Sven en Yens tv-kijkend Vlaanderen duidelijk probeerden te maken dat de poging van Uma ongeldig moest gemaakt worden. Die werd daar compleet in het defensief gedwongen door twee personen die haar duidelijk verdachten. Daar kan ze als Mol niet echt blij op terugkijken denk ik. 😅

Ik vond de aflevering gisteren precies nog wel meevallen :unsure:
Zouden ze die twist er trouwens niet ingestoken hebben omdat hun tijd op de Canarische Eilanden op was? Ergens een dagske extra moeten draaien door Philippe die vervangen moest worden. Vliegtickets op dag X, maar op dag X zouden ze dan eigenlijk nog de finale moeten doen, terwijl ze dan pas op dag Y het vliegtuig zouden hebben kunnen nemen. En dat omboeken, daar was geen budget meer voor :D

Overigens: wat was het nut om alle deelnemers daar in een dubbele rij zetels te zetten op't podium (of waren die dat niet?) om die dan letterlijk 0 keer close in beeld te nemen?

Overigens: wat was het nut om alle deelnemers daar in een dubbele rij zetels te zetten op't podium (of waren die dat niet?) om die dan letterlijk 0 keer close in beeld te nemen?
Vroeg ik me ook af! Ik dacht dat ze die wel eens beeld gingen nemen bij het bekendmaken van de mol ofzo, maar nee. Op den duur twijfelde ik ook of het wel de andere deelnemers waren, en niet gewoon wat molfans met geld teveel. :unsure:

Ik vond de aflevering gisteren precies nog wel meevallen :unsure:
Zouden ze die twist er trouwens niet ingestoken hebben omdat hun tijd op de Canarische Eilanden op was? Ergens een dagske extra moeten draaien door Philippe die vervangen moest worden. Vliegtickets op dag X, maar op dag X zouden ze dan eigenlijk nog de finale moeten doen, terwijl ze dan pas op dag Y het vliegtuig zouden hebben kunnen nemen. En dat omboeken, daar was geen budget meer voor :D

Dunno in welke mate ge serieus zijt, maar ik denk dat wat vliegtuigtickets omboeken met een touroperator die sowieso al een sponsor is van het programma, op alle vlakken net iets makkelijker is dan ter plaatse te beslissen van dan maar gewoon een liveshow in een vol Paleis 12 op poten te gaan zetten :D

Het idee om deze editie af te sluiten met een live-onthulling, lag sowieso al een jaar op tafel had Gilles ergens laten weten in een interview.

En hmm dat van die dubbele rij zetels op het podium heb ik blijkbaar totaal niet gezien dus ik vermoed dat idd wel iets anders zal zijn geweest?

Ik kon niet live kijken, dus ik dacht net als elke week: gewoon via de go play website kijken na afloop.

Niks dus, staat niet online :unsure:
Gecombineerd met jullie reacties weet ik niet of ik nog wel moet kijken. (als het ooit online komt)

Slechtste seizoen de mol allertijden moest ook eindigen met de slechtste aflevering allertijden vermoedelijk? (die ik dan niet eens kan bekijken, lol, epic fail)
Logisch hé, die wordt ter plekke gemonteerd door het hele live gedeelte.
Staat er sinds deze voormiddag wel op

Vond het echt zwak die finale terwijl ik de rest van dit seizoen wel gewoon goed vond. Het enige wat ik wat miste waren wat psychologische spelletjes waarbij ze de deelnemers tegen elkaar uitspelen. Zo zaten er in het verleden wel betere tussen.

Dat durfden ze niet meer. Na de exit van Philippe waren ze bang dat er misschien nog kandida(a)t(en) huildend naar huis zouden vertrekken. Men moet tegenwoordig zien wat men doet als programmamaker.

Uma leek ook wat van haar melk toen ze bekend gemaakt hadden wie er buiten spel werd gezet, ze bedankte het publiek om haar te kiezen terwijl Uma buiten spel zetten letterlijk 0 invloed had.

Tenzij ze blij was dat het publiek op Yens had gestemd, enerzijds omdat er toch nog veel mensen waren die haar niet verdachten en anderzijds omdat er anders geld bijkwam in de pot.

Sommige mollenjagers zijn zo goed dat ze Uma al correct hadden voorspeld nog voor de exit van Phillipe 😂
Dat was mogelijk. In de eerste aflevering was er na de uitzending een kort geluidsfragment waar duidelijk de naam Uma in voorkwam. Daardoor heb ik haar extra in de gaten gehouden. Initieel vond ik haar niet verdacht, maar toen de Philippe zijn koffers pakte wist ik hoe laat het was.

Hoe je het draait of keert, Sven deed het geweldig met het tapdansen. Onder het kijkend oog van zo'n massa? Doe het maar een keer.

Uma in een blauw kleed op het podium; in een show die nogal blauw verlicht was en ze moesten de blauwe draad doorknippen. Hmmmm, leek me geen toeval te zijn.

Kijk eens wie er de beste mollenzoeker van heel het forum is?!

Heel leuke liveshow btw. Zeker niet cringe. En zeker niet bizar als Gilles maar blijft smeken aan de winnaar en mol om iets te zeggen. Zeker niet ongemakkelijk voor Yens. Ook heel leuk dat ze Philippe erbij halen.

't Was dik in orde. Op naar volgend jaar.
Ik was vrij overtuigd dat het Uma moest zijn, enkel dat huilen had me nog serieus doen twijfelen.
Ik ben benieuwd naar de uitleg voor die huilbui, of dat ze echt moest huilen en er een draai aan gaf, of dat ze gewoon dacht 'laat ik hier eens emo doen en de verdenking van mij proberen af te schuiven'.

Ik was vrij overtuigd dat het Uma moest zijn, enkel dat huilen had me nog serieus doen twijfelen.
Ik ben benieuwd naar de uitleg voor die huilbui, of dat ze echt moest huilen en er een draai aan gaf, of dat ze gewoon dacht 'laat ik hier eens emo doen en de verdenking van mij proberen af te schuiven'.
Heeft in een interview al gezegd dat die huilbui geacteerd was. Fooled me :unsure:

Terug
Bovenaan