ÉÉN De jaren 90 voor tieners

Volgende week zit De Mol er in. Daar heeft De Pauw ook aan meegewerkt natuurlijk. Anderzijds werd Buiten De Zone ook niet vermeld. Maar er zijn net zo goed 100 den films niet vernoemd bv. Je moet nog altijd een selectie maken. Want er gebeurt nogal wat op een jaar.
De Mol hebben ze toen ook in de markt gezet als een product van dezelfde makers als Schalkse Ruiters, met (Red) Michiel De Vlieger als presentator.
We zullen zien wat ze brengen volgende week in 1998, maar De Mol wel brengen en Schalkse Ruiters niet, daar schort toch iets aan.
Te meer omdat Schalkse Ruiters veel succesvoller was dan het eerste seizoen van De Mol en er ook aandacht is besteed aan andere entertainmentprogramma's als Het Swingpaleis (wat zeker ook baanbrekend was voor de VRT destijds).
 
Volgende week alweer de laatste aflevering, jammer toch wel. Een jaren '00 voor tieners in de toekomst zou heel tof zijn (mijn puberteit herbeleven).

Vorige week vond ik op vrtmax wel "De jaren '00" o.i.d. Korte afleveringen over steeds een ander '00 thema. Ik koos die over Netlog uit, maar die kerel werkte geweldig op mijn zenuwen. Hij deed veel te hard zijn best om cool te zijn en was veel te hyper. (Dan heb ik nog liever Steven VHW zijn dadjokes.) Maar goed, als ik het mij goed herinner was het voor Stubru, dus dan was dat wel te verwachten.
Ik wou hier een link plaatsen, maar vreemd genoeg vind ik het helemaal niet meer terug. :thinking:
 
Dat zijn toch wel stuk voor stuk toffe tieners eigenlijk. Vooral dan Warre en Stans, Sieben en die dansende jongen. Echt chapeau wel hoe die gasten in't leven staan.
+ dat blonde meisje, dat keer op keer super-enthousiast is. Dat is om schrik van te krijgen op een goede manier.
Zij staat dan nog eens een uur vroeger op vóór ze naar school gaat om een boek te lezen :crazy:.

Wat de inhoud betreft van de reeks, de Zillion en Pokémon missen, maar wel zatte paardrijders en flippo's erin steken?
Dat kan beter, Steven.
 
Wat de inhoud betreft van de reeks, de Zillion en Pokémon missen, maar wel zatte paardrijders en flippo's erin steken?
Dat kan beter, Steven.
Omdat ze gebeurtenissen/zaken tonen die de tieners zeker niet kennen. Pokemon is nog steeds populair en krijgt nog nieuwe afleveringen/games. Van Zillion is er dan weer recent een film gemaakt die met veel tamtam gepromoot is. Daarom mss. 🤷🏻‍♀️
 
Dat zijn toch wel stuk voor stuk toffe tieners eigenlijk. Vooral dan Warre en Stans, Sieben en die dansende jongen. Echt chapeau wel hoe die gasten in't leven staan.
Volledig akkoord. Ik zou er zo een avond op café mee willen leuteren.
Alé, een jeugdcafé.
Of een Fristi-bar.
Maakt niet uit.
 
+ dat blonde meisje, dat keer op keer super-enthousiast is. Dat is om schrik van te krijgen op een goede manier.
Zij staat dan nog eens een uur vroeger op vóór ze naar school gaat om een boek te lezen :crazy:.

Wat de inhoud betreft van de reeks, de Zillion en Pokémon missen, maar wel zatte paardrijders en flippo's erin steken?
Dat kan beter, Steven.
Fran, inderdaad een zeer aangename persoonlijkheid!

Zillion en Schalkse Ruiters (met uitzondering van een glimp in de laatste aflevering) links laten liggen is gewoonweg fout.
Terwijl 'De Mol' in het eerste seizoen lang nog niet zo succesvol was als 'Schalkse Ruiters', ook al hadden ze geheim wapen Red Michiel ingezet om kijkers te lokken.
Wat zou 'klein Vlaanderen' hiervan vinden? 😜
 
Leuke laatste aflevering ook weer.
Zou er ook echt een jaren '00 voor tieners komen?
Zolang Steven nog leeft, komt dat er ooit.
Zoals Visenya hierboven ong. aan gaf, zou het voor de volgende jaren te vroeg zijn.
De jongeren van deze reeks zijn ten vroegste geboren in 2006.
Als je er volgend jaar al eentje maakt voor de '00, zit je met geborenen vanaf 2007.
Als we naar onszelf kijken, dan kennen we heel wat zaken rondom ons geboortejaar.
Het zou voor die van 2007 niet als 'onbekend terrein' aanvoelen. Dat zag je met sommige zaken nu al in de '90.

Over 15j is perfect. Als extraatje kunnen ze dan de jongeren van de '80-90-reeks oproepen om Steven te verrassen door wat taarten in zijn gezicht te smijten.
 
Zillion en Schalkse Ruiters (met uitzondering van een glimp in de laatste aflevering) links laten liggen is gewoonweg fout.

Gewoonweg fout zelfs. :rofl:

Er gebeurt zoveel in een jaar, dat je zoveel fragmenten kan selecteren, en zoveel verhalen kan vertellen. Over ieder jaar kan je wss wel zaken noemen die men niet vernoemde en voor sommigen “gewoonweg fout zijn”.

Geweldig programma, geweldige presentator, sterke redactie en wederom een zeer goeie selectie van de kinderen.

Hoop dat Steven zijn volgende programma weer iets met archiefmateriaal is, want daar is hij echt wel goed in. Moet niet per se weer deze format zijn.
 
Terug
Bovenaan