Gisterenavond in enkele kleine baantjes ene met niet al te fantastische afgestelde retrofit LED/HID koplampen die het niet kon laten om agressief schuin links in mijn gat te liggen boren terwijl ik vrijwel het gans traject aan de toegelaten snelheidslimiet op GPS + 5km/u reed.
Een kruispunt verder sla ik af naar een volgend nog smaller baantje van +- 1km dat beperkt is tot 30km/u (eerder onterecht want daar zijn meer koeien/schapen dan mensen ...) wegens fietsstraat. Meneer volgt, begint nog meer te plakken en te fahren dus één keer raden wie daar voor de eerste keer ooit exact 30 km/u op de teller besloot te rijden in plaats van ergens rond 50-60km/u.
Straat daarna was wel terug breed genoeg dus kwam dan met veel gesten naast mij rijden ... om een paar seconden later volop te moeten remmen om een oprit op te rijden. Hij was toch maar mooi de snelste en had zijn ego gered!
Tot dusver mijn zondagavond avontuur met de plaatselijke Kevin.
Voor de rest ook stilaan op zoek richting een iets grotere wagen (break of SUV) om de Astra hatchback van eind 2016 te vervangen. Is toch even wennen wat de prijzen van relatief jonge occasies tegenwoordig gaan.
Een kruispunt verder sla ik af naar een volgend nog smaller baantje van +- 1km dat beperkt is tot 30km/u (eerder onterecht want daar zijn meer koeien/schapen dan mensen ...) wegens fietsstraat. Meneer volgt, begint nog meer te plakken en te fahren dus één keer raden wie daar voor de eerste keer ooit exact 30 km/u op de teller besloot te rijden in plaats van ergens rond 50-60km/u.
Straat daarna was wel terug breed genoeg dus kwam dan met veel gesten naast mij rijden ... om een paar seconden later volop te moeten remmen om een oprit op te rijden. Hij was toch maar mooi de snelste en had zijn ego gered!Tot dusver mijn zondagavond avontuur met de plaatselijke Kevin.

Voor de rest ook stilaan op zoek richting een iets grotere wagen (break of SUV) om de Astra hatchback van eind 2016 te vervangen. Is toch even wennen wat de prijzen van relatief jonge occasies tegenwoordig gaan.

Laatst bewerkt: