Als dat in de bebouwde kom is mag die daar rijden. Bepaalde speedpedelec rijders willen zo vermijden dat auto's hen rakelings voorbijvliegen.Mijn ergernis: ene met ne speed pedelec, helemaal in het zwart, een heel pak, 2 zijspiegels, handschoenen, helm (en wanneer hij op de zijkant drukte kwam er een visor tevoorschijn), 2 zijtassen,... de hele mikmak.
Die gast reed continu in het midden van de weg zoals een motor dat zou doen. Als hij vertrok en begon te trappen legde die z'n bovenlichaam plat naar voren.
Er bestaan toch bizarre mensen.
Da's ook iets waar ik me best vaak aan erger, maar ik waag me nog niet aan in het midden rijden. Genoeg volk dat ziedend reageert als ze ook maar even moeten inhouden vanuit hun rijdende salon.
En als dat een SP is met middenmotor is het niet raar dat die zich neerlegt want die dingen gaan moeilijk naar 45km/h.
In het andere geval kaffer ik hem uit 

Ten eerste rijd ik gewoon mooi tussen de stippellijntjes en ten tweede als jij vindt dat ik iets te fel links (of rechts) rijd dan blijf je toch gewoon achter mij hangen tot er in jouw ogen wél genoeg plaats is en anders voeg je maar mooi in achter een andere auto in plaats van overal er willen tussen te slalommen.