Dus @ThomasMore Tact/"HLN" comment of niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat hier een te hoge snelheid (om welke reden dan ook) en teveel inzittenden, waarvan enkelen geen gordel droegen, hebben geleid tot dit resultaat. In exact dezelfde omstandigheden met 4 passagiers, correct gordels dragende, aan max. 70km/h, had dit een andere uitkomst gekregen.
Uiteraard zal de verkeersdeskundige dit uitvoerig analyseren en tot in detail kunnen achterhalen wat de oorzaken zijn van dit ongeval.
Diene deskundige zal niet veel werk hebben aangezien je de analyse al klaar hebt.
Ik had het over de algemene teneur in de posts over dit ongeval en niet specifiek jouw posts.
Amper te lezen dat het erg is dat er doden te betreuren zijn. Wat we wel lezen is uitgebreide commentaar over de configuratie van de wagen (wel of niet met doorlopende achterbank) en gespeculeer over het gedrag van de chauffeur en passagiers (snelheid, gedronken, geslapen).
Met als klap op de vuurpijl een oordeel over de betrokkenen genre:
- ge moet zot zijn om mee te rijden
- die wouden de onderkant van de wagen zien zonder garagebrug
- En dan nu de artikels in de krant: 'hun kinderen waren alles voor hun'. Euhm, neen...
- als je dat doet betekenen je kinderen niet alles voor je
- ze wouden jumping doen met een Porsche, ze hadden beter een Ferrari genomen (in de poging een grapje te maken omdat de crash aan een manege plaats heeft gevonden en Ferrari een paard als logo heeft?)....
Dat zijn geen meningen maar tactloze veroordelingen die op niks zijn gebaseerd. Maar bon, wie zo bot door het leven gaat ziet vaak de eigen boertigheid niet he.