Heb je het hele verhaal wel gelezen? Ik erger me in het algemeen ook aan bumperklevers hoor, maar dan bij druk verkeer of als de toegelaten snelheid gereden wordt.Waarom doe je dat bumperkleven? Ik krijg het van chauffeurs die komen bumperkleven omdat ze het sprintje aan het licht niet hebben gewonnen. Enfin, ik krijg het van bumperkleven tout court... In mijn ogen is dat irritant en gevaarlijk. Ook al rijdt die wagen voor je trager dan maximaal is toegestaan of trekt die aan een gezapig tempo op, het rechtvaardigt niet dat je dan gaat bumperkleven. De chauffeur voor me rijdt irritant dus ik ga dat zelf ook 's doen en daar smijt ik nog 's gevaar bovenop... Wat bereik je daarmee?
Ik kleef trouwens altijd bij mensen die STERK onder de toegelaten snelheid rijden waar je niet kan inhalen, vrij ostentatief zelfs. Ik heb er geen probleem mee om dat toe te geven. En linksrijders duw ik ook zonder probleem naar rechts. Actie => reactie.

. 
Ik rij ondertussen wel mooi rechts tegen 100 a 110 CC. Ja, dan steek ik hier en daar ook een paar voertuigen voorbij die links van mij trager rijden.