Ik denk dat ik gewoon ne kalashnikov ga kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die van baanvak veranderen TIJDENS een afslag op een kruispunt met twee baanvakken moeten ze echt onthoofden. Gewoon doodseskaders op de baan die zulke mensen uitzoeken en aan de kant van de weg executeren.
Maar bon, ik weiger om zelf zo een debiele frustro achter het stuur te worden. Ik ontwijk ze wel zo goed en zo kwaad ik kan. Stel je voor dat je ook nog eens papierkes mag invullen met zo een stuk onzin.
In principe zou ik denken over het algemeen: Uiterst rechts naar uiterst rechts. Links naar middenstrook. De ‘nieuwe’ linkerstrook in principe voor doorstromend verkeer dat reeds op de baan aanwezig is. Maar sowieso uiterst rechts moet rechts aanhouden.Ik begrijp uw frustratie
Maar dit is wel een doordenker:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.be
Om rechts af te slaan heb je twee rijvakken.
Nadat je afgeslaan bent, worden het 3 rijvakken.
Wie heeft dan recht op welk rijvak?

Hah, ik woon in Willebroek en doe dat punt quasi dagelijks. Ik word GEK van mensen die stoppen, creëeren enorm gevaarlijke situaties daar zo.De eerste keer dat je daar komt is dat inderdaad wel een vreemd punt. Die stopborden kan je zien staan natuurlijk, maar het is daar allemaal wat onlogisch opgebouwd (in vergelijking met gelijkaardige punten in ons land toch). Dat iemand die daar de eerste keer komt zich vergist, is op zich begrijpelijk, maar als je daar als local elke dag achter iemand zit die het niet kent, is het claxonneren ook niet zo onlogisch.
De eerste keer dat ik daar kwam met de camion, zat ik eerlijk gezegd over die borden te kijken naar tegenliggers die ik voorrang moest geven (hoewel dat niet zo is). Ik had het geluk dat er niemand afkwam en ik sowieso doorreed, maar tijdens het nemen van die bocht dacht ik ook even van: "tiens, ik had hier voorrang".
Voor mij is dat zo duidelijk als het maar kan zijn.
. Hallucinant om te zien, die mag van mij gerust eens tegen de vangrail rijden.Als ik zo een mensen passeer tik ik toch ook altijd eens op mijn slaap. Kans is natuurlijk klein dat ze het gezien hebben wegens smartphone in hun handen :-/Gisteren op de autostrade bij droog weer.
BMW 3 touring die op het linkervak rijdt, zwalpend van links naar rechts, constant op de rem voor voorligger en met ruitenwisser vanachter aan. Meneer zat rustig op de GSM, is zo gans van Brussel tot in Gent gereden. Hallucinant om te zien, die mag van mij gerust eens tegen de vangrail rijden.

Solide advies. Iemand die zich reeds als een zot gedraagt is altijd een risico om 'uit te lokken'. Er is toch een verschil tussen een douchebag die in uw gat komt hangen zonder reden en iemand die helemaal balls to the wall gaat.Nooit teken doen naar mensen die al bewezen hebben ze niet allemaal op een rij te hebben... Dat is een rode lap op een stier, en brengt echt niets op. Je riskeert enkel maar jezelf in gevaar te brengen.
Inderdaad. Eens een zot gehad die eerst in zijn achteruitkijkspiegel staarde en daarna uitstapte*. Ging snel weer instappen toen hjij zag dat ik ook ging uitstappenSolide advies. Iemand die zich reeds als een zot gedraagt is altijd een risico om 'uit te lokken'. Er is toch een verschil tussen een douchebag die in uw gat komt hangen zonder reden en iemand die helemaal balls to the wall gaat.

Dat is dus de grootste fout. Er zijn een select aantal types wagens en bestuurders waar je koste ten koste niet achter wil rijden, zeker niet op een invoerstrook van een autostrade. En een Fiat is is zo een type. Desnoods haal je hem maar rechts in op de invoerstrook.Ik rij de oprit op achter een Fiat 500.