De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread

https://www.google.be/maps/@50.9278...4!1svr-G9_wuM2ij336GFggu7A!2e0!7i16384!8i8192

dit punt in Hasselt. Je kan daar dagelijks bowlen met fietsers.
Staat toch een duidelijk verkeersbord dat ze voorrang moeten geven. En die komen dan eigenlijk nog uit je rug uit die fietstunnel waardoor het soms toch moeilijk te zien is
Als je dat punt eens goed bekijkt zijn er wel zie je wel meer dingen in de infrastuctuur daar die niet kloppen. bv die laatste 5 m fietspad is geen fietspad want geen bordje fietspad na het kruispunt met die straat.

Ik ga dat echt nooit begrijpen hoe je zo een fragiel ego kunt hebben.
Dat gaat er bij mij ook niet in. Precies of sommige zaken zijn ineens persoonlijke aanvallen.
Daarstraks ook zo'n eigenaardigheidje. Ik sta voor een rood licht, als eerste op het rechtervak. Naast staat ook iemand. Het wordt groen en die links lijkt wat te slapen en ik ben eerst weg en neem wat voorsprong. Wagen blijft de hele tijd links hangen, op een afstandje van mij.
Ik nader ne vrachtwagen maar nog te ver weg om al op te schuiven. In m'n spiegel zie ik die linksachter me op z'n gas gaan tot die naast me hangt. En toen ging hij van z'n gas en ging hij even snel bollen als die vrachtwagen. Echt, what the fuck is er mis met zo iemand?

Als uw ego zo klein is dat ge er ni tegen kunt dat ne Golf Variant sneller weg is aan't licht dan 5 serie, let dan gewoon op hé.

Zaterdag op weg naar training. Draaiende oprit, 1 vak, aan beide zijden een volle lijn.

Ik kijk in mijn achteruitkijkspiegel en zie daar ene in een BMW met een losse voorbumper helemaal links achter mij hangen op nog geen meter van mijne auto. Reed volledig over de witte lijn en raakte bijna mijne achterhoek (links) met zijn rechter voorhoek.

We komen op een 3 vaks baan en die blijft gewoon achter mij. Onnozele pipo zeg.

Het meterke dat mij er vandaag aan heeft herinnerd dat ik net 5000km op een jaar gereden heb. Als ik dat op voorhand had geweten, had er wel een heel andere auto voor de deur gestaan...

Het meterke dat mij er vandaag aan heeft herinnerd dat ik net 5000km op een jaar gereden heb. Als ik dat op voorhand had geweten, had er wel een heel andere auto voor de deur gestaan...
Een renault Twizy RS?

renault-twizy-rs-f1-replica-8.jpg

Een liter benzine kost aan de pomp inmiddels (ruim) 2,20 euro. Door de inval van Rusland in Oekraïne kan die prijs de komende weken flink oplopen. Zelfs tot 3 euro per liter, al is dat wel een extreem scenario.
Artikel uit NL, maar stel u dat voor. 3€/liter.

Hier in't dorp stond er vandaag om 13h bij de pomp toch een rij van goed 10 wagens aan te schuiven.
Mijne ook maar ineens vol gekapt. 126€. Merci Putin.
Prijzen gaan morgen blijkbaar ook weer omhoog.
98 getankt of zo'n grote tank ? Te hopen dat ge er ff mee toekomt

Vet, vanaf morgen 154 euro voor een volle tank. :unsure:

Da kan toch niet anders of er gaan meer en meer mensen op rode gaan rijden als ze een diesel hebben? En zelfs die is al duur.

Hier ook de baan geblokkeerd omdat mensen stonden aan te schuiven om te kunnen tanken. Dan betaal ik nog liever enkele euro's meer morgen dan daar te staan aanschuiven en het verkeer vast te zetten.

Ik was nog aan het tanken op plaats 2. Die boomer heeft gewoon de rij frontaal voorgestoken in omgekeerde richting.
Ah zo een. :lol:
Hier op het containerpark heb je dat ook vaak, een rij aan 1 kant en tegenliggers die dan de rij kruisen om te keren en er achter te gaan staan. Maar als er een is die niet kruist en gewoon het containerpark oprijdt, voor al wie er staat te wachten, is het steevast een boomer of bejaarde.

Hier in't dorp stond er vandaag om 13h bij de pomp toch een rij van goed 10 wagens aan te schuiven.
Mijne ook maar ineens vol gekapt. 126€. Merci Putin.
Die prijs vandaag lukt toch nog niet aan Putin? De stijging voor morgen wel.
Prijzen gaan morgen blijkbaar ook weer omhoog.
98 getankt of zo'n grote tank ? Te hopen dat ge er ff mee toekomt
Inderdaad en nog geen klein beetje, serieuze stijging voor alle brandstoffen.
De mazout komt ook heel dicht bij 1 euro.

Hier ook de baan geblokkeerd omdat mensen stonden aan te schuiven om te kunnen tanken. Dan betaal ik nog liever enkele euro's meer morgen dan daar te staan aanschuiven en het verkeer vast te zetten.
Ja hier ook.
Ene tankstation een rij tot op straat en het verkeer blokkeren. 1km verder en 0,04€ per liter duurder. Denk dat het max 3€ is op een volledige tank en daar stonden we met 2 😂

Ja hier ook.
Ene tankstation een rij tot op straat en het verkeer blokkeren. 1km verder en 0,04€ per liter duurder. Denk dat het max 3€ is op een volledige tank en daar stonden we met 2 😂
Als je in Luxemburg de grens over gaat zie het hetzelfde fenomeen. De eerste pomp staat er file en aan de tweede, met dezelfde prijs, sta je alleen. Mensen kunnen vreemd doen. :p

Terug
Bovenaan