Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is daar schering en inslag é. Ik ben eens benieuwd of ze de circulatie weer gaan aanpassen eens de brug terug open is...Het begon als een ergernis, maar toch eens goed kunnen lachen.
Hier is het wat veranderd: het stuk verderop achter de uitrit van Delhaize wordt eenrichting, met dus twee vakken. Ik stond op deze plaats, waar het nog tweerichtingsverkeer is aan te schuiven richting het licht. Ne slimme kwam links voorbij gestoven, maar werd geblokkeerd door mensen die van de parking afkwamen en rechts afdraaiden. Die kon die geen kant op en moest braaf pinken en proberen invoegen in de file.
Maar toen kon een 18-jarige ook niet zomaar een verzekering voor een GTI van 140PK vast krijgen. Ik zie dat inderdaad ook vaak dat er toch echt jonge mensen met best snelle wagens rondrijden. Op veel "auto-meetings" zie je de ene na de andere 25-jarige met een M2 of M3/4 rijden, voor mij geen probleem (het zijn zeker niet allemaal hooligans) maar ik heb me ook al afgevraagd hoe ze dat klaar spelen om te verzekeren.
In dien tijd was ne GTI die onder de 9 seconden 100km/h aantikte ne wreed snelle wagen.In die tijd woog een Golfke amper 900kg. Nu wegen ze 1500kg

Deze middag onderweg naar het werk. Er is een file aan de andere kant en iemand in de file laat ruimte zodat er iemand uit kan rijden van een parking, de juffrouw beslist dan maar om de baan op te rijden, maar net op dat moment kom ik aangereden aan 70km/u.
Zie onderstaande situatie:
Blauw = File
Groen = ik
Rood = de andere partij
![]()
Toch redelijk wat schade en even groggy. Nu begint er wel wat spierpijn te komen.
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp wel dat de mensen in die file dat willen doen om goed te doen, maar soms doet het toch meer kwaad dan goed.
Wat denken de experts hier, herstelling of per total?
Verschiet gij daar nog van? In 't centrum denkt ook iedereen dat ze voorrang van rechts hebben, hoewel er een stop bord staat.ring in Herentals ik zit op de ring al komt er 1 van een bijbaan opgereden zonder ook maar t minste te kijken of af te remmen alles dicht net geen aanrijding. claxon op en toen verschoot ze, niet in het minst gekeken voor ze de ring opreed dus... .
Vooral irritant (en gevaarlijk) als je zelf gewoon aan 120-140 iemand voorbijsteekt. Gisteren nog gehad op de E313.Mensen die bumperkleven en geen afstand weten houden op een autosnelweg. Dat je wat dichter kruipt bij iemand die héél traag een vrachtwagen voorbij steekt is één ding, maar als je aan een degelijke snelheid op het linkerbaanvak rijdt en wat afstand houdt van diegene voor jou (of het is gewoon druk en iedereen rijdt niet al te snel) is bumperkleven echt irritant en totaal onnodig. En gevaarlijk.

Dat automatisch remmen heeft mij een keer goed doen schrikken. Ik sta voor een bareel op een bergafje. Gordel uit om n ticketje te nemen en ik laat me al wat bollen terwijl de bareel opengaat. Opeens smijt die alles toe. Ik schoof plat tegen mijn stuur. Ff schrikkenGoed verschoten vanmorgen. Stop aan een zebrapad, laat iedereen over, als iedereen over is kijk ik links en rechts en vertrek. Maar blijkbaar stond er nog een man net achter mijn A-stijl die ik niet kon zien. City-assist to the rescue en mij uitgebreid verontschuldigd. Gelukkig een rustige man die het begreep en vriendelijk zijn weg vervolgde. Maar zo besef je nog eens hoe het soms in een klein hoekje zit.

Richt je je ergernis op de landbouwer of op de gemeente? Want dat scheelt toch serieus in mijn medeleven.De landbouwers zijn weer hun veld aan het omploegen. Daarna rijden ze met hun tractoren over de fietssnelweg, want dat was natuurlijk een geweldig idee van de provincie, tractoren over een fietspad laten rijden
Het is minder erg dan vorig jaar (toen er een km lang overal minstens 1 cm modder over heel de weg lag, in 't midden nog veel meer) maar toch voldoende om de weg gevaarlijk glad te maken...
gemeente heeft me vorige keer aangegeven dat ik de politie moet bellen (want gevaarlijke situatie), maar uiteindelijk heeft het meer dan twee weken geduurd vooraleer er iets werd ondernomen. Er zijn plannen op lange termijn om dit 'op te lossen', maar in the end moet ook die landbouwer gewoon de wet volgen, en het wegdek in orde houden.Richt je je ergernis op de landbouwer of op de gemeente? Want dat scheelt toch serieus in mijn medeleven.
gemeente heeft me vorige keer aangegeven dat ik de politie moet bellen (want gevaarlijke situatie), maar uiteindelijk heeft het meer dan twee weken geduurd vooraleer er iets werd ondernomen. Er zijn plannen op lange termijn om dit 'op te lossen', maar in the end moet ook die landbouwer gewoon de wet volgen, en het wegdek in orde houden.