Eerder versleten synchroWaarschijnlijk de koppeling?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder versleten synchroWaarschijnlijk de koppeling?
Gewoon wettelijk. Waarschijnlijk gestemd door de NVA om de verkavelingsvlaming nog wat toe te laten u te pesten op de weg.Nog over verlichting gesproken, aan de chauffeurs van uitzonderlijke vervoeren of tractoren met een zwaailicht: dat noemt niet voor niets een zwaailicht. Neen, dat is niet hetzelfde als uw goedkope ledjes die aan en uit flikkeren. Ik weet de wettelijkheid er niet van maar de laatste tijd heb ik al regelmatig voorgehad dat ik denk dat die gasten naar links aan het pinken zijn. Blijkt dat het dan gaat om een goedkope variant van een zwaailicht die aan de linkerkant is gemonteerd waardoor het quasi exact hetzelfde eruit ziet als een pinker.
Bleven ze constant flikkeren of enkel een keer of 2 bij het beginnen remmen?Vanmorgen weer een nieuwe ergernis ontdekt die in het rijtje: kapotte lichten, slecht afgestelde xenon lichten en mensen die niet weten hoe hun mistlichten werken thuishoort.
Een vrachtwagen (betonmolen) waarbij ze de remlichten zo hadden aangepast dat er 2 extreem felle leds recht in de ogen van de achterligger knipperen. Er zijn regels rond remlichten he, en "ze knipperen" is er geen van. Ik zag na het stoplicht nog 5 minuten rode vlekken voor mijn ogen...

Continu, en hij bleef dan nog zijn rem indrukken aan de lichten ook...Bleven ze constant flikkeren of enkel een keer of 2 bij het beginnen remmen?
Tijdens mijn rijlessen voor de moto deze zomer heb ik dat eens nagevraagd (ivm die die 2x pinken in 't begin) bij de instructeur en dan nog eens bij de examinator. Beide konden eigenlijk niet zeggen of dat wel of niet mocht. De instructeur zei letterlijk: ik heb dat nog gezien bij vrachtwagens, dat zal dan wel mogen, zeker.
Ik heb er dan maar besteld voor op mijn moto, 15€ voor een set van 2. Ik moet ze wel nog monteren
Hoe beter ik zichtbaar ben op die twee wieler, hoe liever.
Zo grappig zeg. Ik kom niet meer bij.Gewoon wettelijk. Waarschijnlijk gestemd door de NVA om de verkavelingsvlaming nog wat toe te laten u te pesten op de weg.
Welke online vriendjes?Zo grappig zeg. Ik kom niet meer bij.
Mac-bc. N-VA. Verkavelingsvlaming. Bedrijfswagen. Haha. Hahaha. Hahaha.
Je krijgt er zelfs geen likes meer voor van je online vriendjes. Tijd om ermee te kappen zeker met je debiele opmerkingen?
Eerder versleten synchro
Heb mij er niks van aangetrokken, maar hij had dat toch geen derde keer moeten doen want dan was ik toch even verhaal gaan halen. Als het niet rap genoeg gaat dan pak je maar een andere weg.Imo zou er om die reden een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens moeten gelden.Inhalende vrachtwagens op een tweebaansvaksnelweg..
Ik snap dat die mannen op tijd willen zijn en dat aan hun snelheid 5km/u veel uitmaakt, maar als ik 90% van mijn 75 snelwegkilometers aan 85/uur hang te taffelen achter verschillende vrachtwagens dan word ik niet zo goed gezind
Niet helemaal van overtuigd, niet mogen inhalen zou vermoedelijk tot gevaarlijke situaties leiden bij op- en afritten als er treintjes zijn van 20-30 vrachtwagens.Imo zou er om die reden een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens moeten gelden.
Door vrachtwagens die inhalen wordt een drievaksbaan gereduceerd tot eigenlijk 1 vak waar je als non vrachtwagen nog op deftige snelheid kan rijden. Maar dan is het probleem dat de mensen die trager dan 120 rijden maar iets sneller dan de vrachtwagens dan naar het linkervak gaan waardoor het al helemaal erg wordt. Dat creëert heel veel gevaarlijke situaties.
Bij een een tweevaksbaan wordt het al helemaal een plezier: alle twee vakken worden dan effectief ingepalmd door de vrachtwagens en je moet er als non vrachtwagen gewoon maar achter rijden.
Er zouden heel veel gevaarlijke situaties en fileproblemen vermeden worden als men een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens invoert.
Verwar je 'gevaarlijk' niet gewoon met 'vervelend'?Imo zou er om die reden een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens moeten gelden.
Door vrachtwagens die inhalen wordt een drievaksbaan gereduceerd tot eigenlijk 1 vak waar je als non vrachtwagen nog op deftige snelheid kan rijden. Maar dan is het probleem dat de mensen die trager dan 120 rijden maar iets sneller dan de vrachtwagens dan naar het linkervak gaan waardoor het al helemaal erg wordt. Dat creëert heel veel gevaarlijke situaties.
Bij een een tweevaksbaan wordt het al helemaal een plezier: alle twee vakken worden dan effectief ingepalmd door de vrachtwagens en je moet er als non vrachtwagen gewoon maar achter rijden.
Er zouden heel veel gevaarlijke situaties en fileproblemen vermeden worden als men een algemeen inhaalverbod voor vrachtwagens invoert.