Hier op de koolmijnlaan in Heusden (een levendig centrum vol Turken) is er maar één oversteekplaats.
De mensen steken hier langs alle kanten gewoon over en claimen zelfs voorrang op de strepen van een vluchtheuvel...
Altijd leuk in de cité

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier op de koolmijnlaan in Heusden (een levendig centrum vol Turken) is er maar één oversteekplaats.
De mensen steken hier langs alle kanten gewoon over en claimen zelfs voorrang op de strepen van een vluchtheuvel...

Herkenbaar , had er hier daarstraks ook weer 2 bijna op de capot hangen.Hier op de koolmijnlaan in Heusden (een levendig centrum vol Turken) is er maar één oversteekplaats.
.En hopelijk hebben ze nog vervangstukken ervan.hopelijk kunnen ze dat oplossen en wordt dat niet te duur. Maar tis al ne ferm oude wagen (1999)...
. Toont aan dat je een goede zorg ervoor draagt. Hoeveel km'?Van scholieren kan ik nog verstaan dat ze nog niet beseffen hoe onzichtbaar ge zijt voor nen automobilist zonder licht of reflectoren.Ongelooflijk hoeveel wielrenners ik vanochtend in de dikke mist zonder iets van licht of fluo hesje heb zien rijden. Gisterenochtend in de mist ook zo een frisse die met een flauw knipperlichtje op straat reed terwijl er letterlijk op 2 meter van hem een mooi fietspad is. Die verschoot wel even toen er een vrachtwagenchauffeur claxonneerde.
Zelfde met verschillende auto's vanochtend die door het dorp reden zonder iets van licht op.
En hopelijk hebben ze nog vervangstukken ervan.
1999. Toont aan dat je een goede zorg ervoor draagt. Hoeveel km'?
Ik rij er al 9 jaar mee, staat momenteel 185k op de teller.Tijd voor nen 6bak met dccd, dan grotere turbo, gesmede zuigers, grotere injectoren, frontmount intercooler, etc..Ik heb hem niet van sinds 1999 he, azo oud ben ik nu ook weer niet.Ik rij er al 9 jaar mee, staat momenteel 185k op de teller.
Oh ja, tis een Subaru Impreza GTT btw.

Misschien heeft em al eens nen slapende kurwa achterop hem gehad in de file, dan versta ik da ze.Vanmorgen weer een nieuwe ergernis ontdekt die in het rijtje: kapotte lichten, slecht afgestelde xenon lichten en mensen die niet weten hoe hun mistlichten werken thuishoort.
Een vrachtwagen (betonmolen) waarbij ze de remlichten zo hadden aangepast dat er 2 extreem felle leds recht in de ogen van de achterligger knipperen. Er zijn regels rond remlichten he, en "ze knipperen" is er geen van. Ik zag na het stoplicht nog 5 minuten rode vlekken voor mijn ogen...
Maar als ge de gewone remlichten niet ziet omdat ge aant slapen zijt/aant gsm'en zijt. Dan ziet ge die dingen ook niet heMisschien heeft em al eens nen slapende kurwa achterop hem gehad in de file, dan versta ik da ze.

Dat is hier bijna dagelijkse kost tegenwoordig:ring in Herentals ik zit op de ring al komt er 1 van een bijbaan opgereden zonder ook maar t minste te kijken of af te remmen alles dicht net geen aanrijding. claxon op en toen verschoot ze, niet in het minst gekeken voor ze de ring opreed dus... .
Tijd voor nen 6bak met dccd, dan grotere turbo, gesmede zuigers, grotere injectoren, frontmount intercooler, etc..![]()

Kleine ergernis over mijn wagen: als ik van derde naar vierde schakel, blijft de versnellingsbak soms vaststeken en gaan de toeren omhoog. Voorlopig opgelost door opnieuw te schakelen (naar vijfde of terug naar derde).
Binnen 2 weken naar de garage voor onderhoud omdat ik volgende maand naar de keuring moet, hopelijk kunnen ze dat oplossen en wordt dat niet te duur. Maar tis al ne ferm oude wagen (1999)...
Vanmorgen weer een nieuwe ergernis ontdekt die in het rijtje: kapotte lichten, slecht afgestelde xenon lichten en mensen die niet weten hoe hun mistlichten werken thuishoort.
Een vrachtwagen (betonmolen) waarbij ze de remlichten zo hadden aangepast dat er 2 extreem felle leds recht in de ogen van de achterligger knipperen. Er zijn regels rond remlichten he, en "ze knipperen" is er geen van. Ik zag na het stoplicht nog 5 minuten rode vlekken voor mijn ogen...
Je weet er inderdaad de wettelijkheid niet van want in de wegcode spreekt men gewoon over een knipperlicht:Nog over verlichting gesproken, aan de chauffeurs van uitzonderlijke vervoeren of tractoren met een zwaailicht: dat noemt niet voor niets een zwaailicht. Neen, dat is niet hetzelfde als uw goedkope ledjes die aan en uit flikkeren. Ik weet de wettelijkheid er niet van maar de laatste tijd heb ik al regelmatig voorgehad dat ik denk dat die gasten naar links aan het pinken zijn. Blijkt dat het dan gaat om een goedkope variant van een zwaailicht die aan de linkerkant is gemonteerd waardoor het quasi exact hetzelfde eruit ziet als een pinker.
De bestuurders van landbouwtractoren moeten één of twee oranjegele knipperlichten gebruiken die zodanig zijn geplaatst dat zij in alle richtingen zichtbaar zijn, tussen het vallen van de avond en het aanbreken van de dag en in alle omstandigheden wanneer het niet meer mogelijk is duidelijk te zien tot op een afstand van ongeveer 200 meter en, bestendig op openbare wegen met meer dan twee rijstroken.