Onze peuter kon niet slapen (nogal ziekjes) en na 3 uur proberen hebben we het opgegeven en zijn we een toertje gaan maken met de auto, waar hij altijd snel in slaap valt.
Op de A12 richting Antwerpen was er ter hoogte van Londerzeel een tijdelijke afsluiting van het linkerbaanvak dus ik sorteer voor in het middelste rijvak aan de lichten. 500m verder is het linkse namelijk afgesloten.
Ik, niet schuw van een stoplichtsprintje, probeer de man rechts voor te zijn wat eigenlijk geen strijd was want die sloeg rechtsaf. Dus ik laat mijn gas ook wat los.
Vlamt er wel niet een BMW bestuurd door een moslima van links vlak tussen mij in om mij de pas af te snijden? Ik moet hard remmen en claxoneer uiteraard. Ik krijg een fuck you terug, dus ok triggered.
Ik begin die gewoon te volgen.
Dat had ze snel door waardoor ze aan 80 per uur richting Antwerpen bolde. Aan de stoplichten stak ze haar gsm uit het raam en nam ze selfies van mijn auto (sterk als da iets oplevert in het donker). Ik geef niet af en volg haar gewoon verder.
Ze was duidelijk aan het bellen en achterom aan het kijken voor mijn nummerplaat te zien.
Ze had zelfs haar hoofddoek afgedaan, omdat ze het zo benauwd kreeg?
Ik blijf haar volgen tot op de Antwerpse ring (zoon sliep nu woo-hoo) en komen er net 2 flikkenwagens ingevoegd

Dus ok ik ga het nu ook niet tot het extreme volhouden, maar da mens begon plots met haar KAPOTTE voorlicht teken te doen naar die flikken.
Die negeren haar compleet en ik ga terug richting Brussel
Het idee dat ik haar mogelijk ver heb doen omrijden en de stuipen op het lijf gejaagd heb zonder iets illegaals te doen maakt mijn dag goed.