Ik woon in een straat met rijhuizen en tekort aan parkeerplaatsen. De overburen hebben een garage die ingericht is als hobbyruimte, er kan onmogelijk nog een auto binnen en ze zetten hun auto telkens ergens anders dan voor hun eigen garage. Jammer genoeg hun recht. M’n buurman stond vanmiddag voor die garage, wat voor zover ik weet de eerste keer is. De overburen hebben de flikken gebeld en die hebben onmiddellijk beboet. Ik ben effe naar buiten gegaan, het proberen opnemen voor m’n buurman en gevraagd of ze niet gewoon eens willen kijken naar waar die auto zogezegd zou moeten staan, maar heeft niets uitgehaald. Mijn buurman stond er wat beteuterd bij, wees naar de auto van de overburen die voor zijn deur stond terwijl hij thuis kwam en hij dus dacht dat het geen kwaad kon om daar een half uurtje te staan tijdens zijn lunch.
Nog nooit contact gehad met die mensen maar wist niet dat het zo’n verzuurde asociale klootzakken waren.
Nog nooit contact gehad met die mensen maar wist niet dat het zo’n verzuurde asociale klootzakken waren.