Deze week reed ik op E40 van gent naar Aalst, aan de oprit van Erpe komt er een zwaantje opgereden.
Ik reed op het linkse vak aan 130 op teller (126 reëel dus ongeveer), begint die al zeer snel in mijn gat te hangen maar zo vre links om te komen pushen. Hij reed niet prioritair.
Ik kon niet schuiven omdat er eentje op het middenvak bleef rijden, begint hij die kerel aan te manen van opzij te gaan (wat opzich niet slecht is), ik rij gewoon rustig door en haal er nog enkele in die op het middenvak blijven rijden, hij nog steeds aan het boren.
Uiteindelijk maar op mijn rem wat geduwd en er mij in het midden toch even tussen gezet want wou het nu niet verder uitlokken.
Gaat mij voorbij en ik kijk hem zo aan van wat het probleem is (zonder gebaren te doen cuz ook niet uitlokken

) en doet zo teken met zijn hand dat ik wa vlotter moet door rijden, of dat hij vlotter wou rijden of weet ik veel

Uiteindelijk bleef die bijna naar elke auto wel iets zwaaien en aan de kant duwen, zelf afrit Aalst bleef die maar bezig, aan het asz ben ik hem dan uit het zicht geraakt.
Wat een eikel was dat seg. Als ge sneller wilt rijden zet u dan prioritair en ik laat u met plezier door.