Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet waarom, maar dit beeld ziet er uit alsof het 1980 is en er een 2CV dit trekt met drie kinderen los op de achterbank.Achter deze parel mogen rijden. Ik heb er toch enkele auto lengtes tussen gelaten.. precies of die is vertrokken voor de oorlog.
![]()
Ik ga je moeten teleurstellen, het was een zwarte renaul megane uit 2005Ik weet niet waarom, maar dit beeld ziet er uit alsof het 1980 is en er een 2CV dit trekt met drie kinderen los op de achterbank.

Ik twijfel een beetje, maar dat kan juist zijnIk ga je moeten teleurstellen, het was een zwarte renaul megane uit 2005![]()

Mag bovenstaande wel? Ik ken de regels hieromtrend eigenlijk niet (meer).Achter deze parel mogen rijden. Ik heb er toch enkele auto lengtes tussen gelaten.. precies of die is vertrokken voor de oorlog.
![]()
Nee, mag niet, want heeft geen driehoekige reflectoren op de remork.Mag bovenstaande wel? Ik ken de regels hieromtrend eigenlijk niet (meer).
Mensen die in de ochtendspits overal 15 - 20 km/u trager dan de limiet rijden (op een kaarsrechte baan, geen gevaarlijke situaties,...): wie zijn ze en wat drijft hen?![]()
Je komt beide extremen tegen, het type waar jij het over hebt, en dan het type dat met het spreekwoordelijk mes tussen de tanden denkt dat ze hun tijd moeten verbeteren op hun woon-werktraject.Mensen die in de ochtendspits overal 15 - 20 km/u trager dan de limiet rijden (op een kaarsrechte baan, geen gevaarlijke situaties,...): wie zijn ze en wat drijft hen?![]()
Ik heb de voorbije 2-3 weken al twee keer, een keer op de R0 en een keer op de Lambertmontlaan, nu eens goed gekeken met wat zo'n chauffeur die vreemd gedrag vertoonde bezig was. En die twee keer hing er een gsm tegen de voorruit waarop een video aan het afspelen was. Je favoriete serie volgen terwijl je met anderhalve ton op weg bent, why not?nog is met de motor naar het bureau in brussel gereden, da's jaren geleden.. (als in van den tijd dat we nog op 2g zaten en mensen amper op hun telefoon bezig waren)
Ik dacht: maar nu doen we reddingsstrook dus file filteren gaat gemakkelijker zijn dan ooit.
NIEMAND doet dat!
én kei veel volk op hunne gsm da u niet zien afkomen en te hard naar links/rechts staan.
We moeten meer zwaantjes op de baan hebben die hier boetes voor kunnen uitschrijven.
Dat zijn mensen. Die vroeg genoeg opstaan en dus tijd hebben om naar hun werk te rijden … op het gemakske en ondertussen wat ontspannen naar de radio luisteren .

Je komt beide extremen tegen, het type waar jij het over hebt, en dan het type dat met het spreekwoordelijk mes tussen de tanden denkt dat ze hun tijd moeten verbeteren op hun woon-werktraject.
...
Een wagen doet echt gekke dingen met mensen.
Ik heb de voorbije 2-3 weken al twee keer, een keer op de R0 en een keer op de Lambertmontlaan, nu eens goed gekeken met wat zo'n chauffeur die vreemd gedrag vertoonde bezig was. En die twee keer hing er een gsm tegen de voorruit waarop een video aan het afspelen was. Je favoriete serie volgen terwijl je met anderhalve ton op weg bent, why not?
Auto's die zonder richtingaanwijzer een U-turn maken en bijgevolg een fietser omver rijden (mij, in dit geval). Lichamelijke schade valt mee maar de zorgen erbij zijn altijd een grote last voor het slachtoffer (onvoorziene kosten, arbeidsongeschikt, enz enz).

Nee, die tractor liep al een 50-55, zij durfde precies niet sneller dan 60. Wat verder op het rechte stuk heb ik dan de tractor en die L voorbijgestoken. Strak met de paardenbril op voor haar aan 't kijken.Had ze wel voldoende snelheid bij het inhalen? Dat is vaak nog eens bijkomend. Slakkengang inhalen.
Inhalen doe je vol op de gas.
Die mens zelf stak dan wel zijn hand op en reed een stuk vooruit zodat ik weg kon.Ik weet niet waarom, maar dit beeld ziet er uit alsof het 1980 is en er een 2CV dit trekt met drie kinderen los op de achterbank.
Waze stuurt je niet langs daar sinds dat het plaatselijk verkeer is geworden. Dat was een beetje de bedoeling van het plaatselijk verkeer te maken EN het niet te actief te controleren. Locals kunnen nog langs daar rijden maar toeristen of mensen die hun Waze/Maps nog hebben om in Antwerpen te geraken rijden langs een andere weg.Het probleem is dat Waze en GPS'en mensen nog altijd langs daar sturen