Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Banden aflaten.Meer ergernissen in de parking vandaag.
Zo staat de parking rap vol natuurlijk he.
![]()
![]()
![]()

Dan kunnen die auto’s niet weg en blijft de parking vol staan.Banden aflaten.![]()

Tijd geleden ook zo een parking binnengereden. Echt hatelijk. Ik hoop dat de parkings daartegen optreden. En eigenlijk iets gelijkaardig meegemaakt aan Harry Malter. Daar parkeer je gewoon op steentjes of in gras, geen vakken aangeduid. Sommigen maken er dan een sport van om 2 meter tussen hun auto en de vorige te laten. Ik vraag me af waarom. WIj hebben ook een kleine mee in de kinderstoel maar een goeie halve meter is toch ruim voldoende me dunkt.Meer ergernissen in de parking vandaag.
Zo staat de parking rap vol natuurlijk he.
![]()
![]()
![]()
De reden is vrij simpel en die begrijp ik ook volkomen: Uit schrik dat er iemand zijn/haar deur tegen uw auto slaat of op een andere manier uw auto beschadigt.Tijd geleden ook zo een parking binnengereden. Echt hatelijk. Ik hoop dat de parkings daartegen optreden. En eigenlijk iets gelijkaardig meegemaakt aan Harry Malter. Daar parkeer je gewoon op steentjes of in gras, geen vakken aangeduid. Sommigen maken er dan een sport van om 2 meter tussen hun auto en de vorige te laten. Ik vraag me af waarom. WIj hebben ook een kleine mee in de kinderstoel maar een goeie halve meter is toch ruim voldoende me dunkt.
Ik ga altijd naast een duurdere auto dan de mijne staan. Ik ga er vanuit dat die dan voorzichtiger zijn dan mijDe reden is vrij simpel en die begrijp ik ook volkomen: Uit schrik dat er iemand zijn/haar deur tegen uw auto slaat of op een andere manier uw auto beschadigt.

Dat is ook altijd een optie inderdaad.Ik ga altijd naast een duurdere auto dan de mijne staan. Ik ga er vanuit dat die dan voorzichtiger zijn dan mij![]()
Dat is ook geen garantie want die kan gerust snel weg zijn en er komt iemand naast u staan die standaard zijn of haar deur openstaat tegen de auto naast hem of haar...Ik ga altijd naast een duurdere auto dan de mijne staan. Ik ga er vanuit dat die dan voorzichtiger zijn dan mij![]()
Is geen kwestie van niet kunnen oarkeren hoor... Wat is er moeilijk aan wat achteruit of vooruit rijden eens je in de parkeerolek staat? Is gewoon puur egoisme...Ik erger me ook dood aan mensen die niet kunnen parkeren. Onlangs ging ik naar de bakker en reed er een Range Rover voor me, in de straat van de bakker waren twee plaatsen vlak achter elkaar vrij, de dame deed niet eens de moeite om haar RR in één vak te krijgen en ze nam dan maar de twee plaatsen in zodat ik 300m verderop mocht gaan parkeren.
Niet kunnen parkeren zou meer aangepakt moeten worden. Eigenlijk zouden zo'n mensen hun auto verplicht een maand moeten inruilen voor iets als dit:
![]()
Eerst terug hiermee oefenen voor je weer een grotere auto mag gebruiken.