Taxi-chauffeur, daarvoor moet je toch een strenger rij-examen afleggen hé? Jezus, daarnet een paar keer dezelfde taxichauffeur tegengekomen (zelfde parcours voor een deel) en de enige verklaring lijkt me toch gewoon dat die mens niet kon rijden.
Op de A12 valt hij me op omdat hij tussen het linkse en het middenvak rijdt. Hij "kiest" dan middenvak en ik wil er links voorbij, beslist hij last-minute toch voor mijn neus van vak te wisselen want hij had een trage voorligger, die hij dus al van een kilometer kon zien. Aansluiting A12 naar R0, normaal een zwart punt maar nu amper verkeer. Ik blijf gewoon rechts om in te voegen zodat ik de R0 op kan, schiet hij mij links voorbij om wat verder rakelings voor een vrachtwagen hetzelfde te doen. Grote haast ofzo. Wat verder is hij op de R0 aan het tuffen op het middenvak om net voor de opstopping (werken viaduct) toch weer links te rijden en heel het viaduct op twee baanvakken te rijden. Dan wat verder volle paniek, remmen zonder voorligger, terug gas, pinker op naar rechts, blijft links rijden, om uiteindelijk weer last-minute voor wat mensen hun neus naar rechts te gaan naar Zaventem.
Het is dus heel rustig op de baan, dus al die vreemde stoten waren ook gewoon nutteloos.