Mr.Fingers
Well-known member
Werken aan de Schuman-rotonde, heel veel verkeer gaat nu langs de r22Tegenwoordig heb ik zelfs bij het huiswaarts keren om 19u nog altijd prijs.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werken aan de Schuman-rotonde, heel veel verkeer gaat nu langs de r22Tegenwoordig heb ik zelfs bij het huiswaarts keren om 19u nog altijd prijs.

En nu zie ik dan dat de inpact toch een heel deel putjes in de lak heeft geslagen...
Ik zou dat toch op z'n minst melden. Lijkt me sterk dat je een eenmalig toevallig slachtoffer zou zijn, dat is mss een flauwe plezante die dat regelmatig doet en al gemeld is.Weet niet of ik het hier of in het wtf van de dag topic moet plaatsen maar bon. Net bij het naar huis rijden wil ik links indraaien in onze woonwijk maar ik stop voor een wagen die in de tegengestelde richting aankomt. Ik merk al dat die plots redelijk traag begint te rijden en terwijl hij mij passeert zie ik dat zijn raam openstaat en gooit hij volle kracht een ei op mijn achterdeur.En nu zie ik dan dat de inpact toch een heel deel putjes in de lak heeft geslagen...
Natuurlijk omdat het zo onverwacht en donker was de nummerplaat niet gezien en het op de moment zelf ook maar gewoon naar huis gereden aangezien ik met een baby op de achterbank zat. Zonder nummerplaat zal een klacht indienen waarschijnlijk ook niks uithalen![]()
Ah, ook een paar keer voorgehad op mijn vorige route naar het werk. Dat was bergaf voor degenen die moesten stoppen en dus bergop voor degene die voorrang hadden. Je kan het dus al raden: sommigen reden te snel en hadden dan maar geen goesting om alles te moeten dichtsmijten om mij voorrang te verlenen. Een paar keer laten passeren, maar op een geven moment had ik er genoeg van.Wegversmalling.
Andere kant moet stoppen, treintje van 4 auto's komt af.
1e kan nog wel door voor ik er ben, 2 heel nipt en 3 eigenlijk totaal dus ik begin te knipperen met de grootlichten.
Heeft die nog het lef om fel te doen tegen mij vanachter haar stuur.
Ik ben eigenlijk nog te braaf, ik stop voor de hindernis zodat ze alsnog traag kunnen passeren, de volgende rij ik gewoon vast en gaat maar achteruit
Terecht. Als ze al van ver beginnen opschuiven, is het gewoon om wat te intimideren en er van uit gaan dat tegenligger wel zal stoppen. Arrogantie ten top.Ah, ook een paar keer voorgehad op mijn vorige route naar het werk. Dat was bergaf voor degenen die moesten stoppen en dus bergop voor degene die voorrang hadden. Je kan het dus al raden: sommigen reden te snel en hadden dan maar geen goesting om alles te moeten dichtsmijten om mij voorrang te verlenen. Een paar keer laten passeren, maar op een geven moment had ik er genoeg van.
De eerstvolgende keer kwam daar een lijnbus af, die begaf zich al van ver naar het midden om toch maar zijn zogezegde voorrang af te dwingen. Niet bij mij toen ze, ik ben toen blijven staan vlak aan de wegversmalling en hij kon maken dat hij achteruit ging. Ik ben voor geen meter gebougeerd. Lijnbus of niet.
Rood is het nieuwe oranje.Vanmorgen nog 2 door het rood zijn rijden (ene rechtdoor en ene linksaf) terwijl dat toch al een seconde of 2-3 op rood stond
Verkeersregels zijn precies anders op zondag voor 9u?
Afgelopen week.Vanmorgen nog 2 door het rood zijn rijden (ene rechtdoor en ene linksaf) terwijl dat toch al een seconde of 2-3 op rood stond
Waarom ergert je dat?Ik heb woensdagochtend 8u een afspraak gemaakt bij de keuring. Ik krijg vandaag een mail ter herinnering. Beetje vroeg neen?![]()
Ik zie dat bijna dagelijks, heeft dus niks met zondag voor 9 uur te maken.Vanmorgen nog 2 door het rood zijn rijden (ene rechtdoor en ene linksaf) terwijl dat toch al een seconde of 2-3 op rood stond
Echt ergeren doet het mij niet (wou dat er in eerste instantie nog bijzetten tbh), maar als dit de enige herinnering is vind ik dat precies wat vroeg. Een dag op voorhand lijkt mij toch iets logischer.Waarom ergert je dat?
Ik krijg bij een afspraak in het uz ook enkele dagen ervoor nog een herinnering.